Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenSpeciaal zicht zo 3 De Tomasso's naast elkaar!
wat een karren en locatie en collectie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDeze kwam men zus vandaag tegen in de overbekende winkelstraat in Brugge.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
Maar de wagen, lelijk imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDeze kwam men zus vandaag tegen in de overbekende winkelstraat in Brugge.
en wij hebben deze gespot rond 16uur in Knokke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenin Sluis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb jij een kleine die de foto's trekt? Of haal jij als 40-jarige serieus uw fototoestel boven om een foto van een Ferrari te trekken?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb jij een kleine die de foto's trekt? Of haal jij als 40-jarige serieus uw fototoestel boven om een foto van een Ferrari te trekken?
yep mijn dochter neemt die foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten43 jaar bijna
yep mijn dochter neemt die foto's
Comment
-
Ik begrijp het ook niet zo goed eerlijk gezegd. Wat doe je in een topic als je afbreuk doet aan mensen die de moeite doen om die bakken te fotograferen. Daar is dit topic toch voor? Als het nu 50 of 15 jarigen zijn die het doen wtf maakt dat uit?
Ik ben zelf 38 en ik post toch ook nog steeds spots hier?
Comment
Comment