Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Net terug vakantie in Duitsland. Precies of iedereen daar met ne 3 touring, A4 of A6 avant rijdt, niet te tellen. Op weg naar huis voor Frankfurt de beste spot gemist. Ik reed rechts op 3 vaksbaan met 3 fietsen op't dak, dus aan de snelheid, toen links een zwarte SL65AMG Black Series voorbijknalde. Vriendin nog snel snel kodak doen nemen maar mocht niet baten, jammer maar helaas.
Net terug vakantie in Duitsland. Precies of iedereen daar met ne 3 touring, A4 of A6 avant rijdt, niet te tellen. Op weg naar huis voor Frankfurt de beste spot gemist. Ik reed rechts op 3 vaksbaan met 3 fietsen op't dak, dus aan de snelheid, toen links een zwarte SL65AMG Black Series voorbijknalde. Vriendin nog snel snel kodak doen nemen maar mocht niet baten, jammer maar helaas.
S65 AMG met een ongelooflijk brulgeluid.
*
*
*
Damn !! Normaal ben ik niet echt te vinden voor tuning... Maar zo vind ik hem echt af. Die velgen
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Awel, ik was da ook aant denken. Ik ken der niet zo superveel van maar ik weet wel dat op de remschijven AMG moet staan, en ik kon dat voor zover ik kon zien, toch niet zien staan. Ik ben er ook wel niet met mijn neus gaan opstaan want de twee turkse twintigers-eigenaars stonden met grote sier voor de kebabbar op 2m van de wagen hunne uitleg te doen.
Awel, ik was da ook aant denken. Ik ken der niet zo superveel van maar ik weet wel dat op de remschijven AMG moet staan, en ik kon dat voor zover ik kon zien, toch niet zien staan. Ik ben er ook wel niet met mijn neus gaan opstaan want de twee turkse twintigers-eigenaars stonden met grote sier voor de kebabbar op 2m van de wagen hunne uitleg te doen.
Zoals Bleke Willy zegt, inderdaad fake.
Of een AMG echt is, kan je makkelijk herkennen door naar de soort en de grootte van de remschijven te kijken.
Deze schijfjes zijn veel te klein.
Comment