Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Jonges toch, gij zijt nie te doen. Op alles en iedereen hier de meest idiote uit de lucht gegrepen commentaar terwijl je zelfs nergens ook maar iets nuttigs post. Ik loop niet dagelijks met een 12MEGAPIXEL 25-500mm lens rond om één foto te nemen wanneer ik toevallig een auto tegenkom. Wil je dat, dan is er maar één adres: www.autogespot.com en ga daar wat kankeren.
*Dat die pijpjes niet te zien zijn ligt aan onze Belgische kakzomer en een ondermaatse gsm "camera".
naar Telfs, niet ver van Innsbruck, het 5 sterrenhotel Interalpen Hotel Tirol. Waar het fantastisch vertoeven is
Daar is het idd fijn vertoeven, ik schat 5 jaar geleden ben ik er ook nog geweest. Toen weinig exclusiefs gezien.
Niet zo gek ver is er ook het hotel Sonnenalp, waar het mogelijk nog aangenamer is, en waar je regelmatig Audi's kan testen
door deze Porsche heb ik me terug laten verleiden om weer veel te rap te rijden ,
wel handig als er iemand voor u rijdt , zo weet ik op tijd waar de camera's staan
had een zeer knappe sound toen hij zijn gaspedaal vloerde
Zo zat er nog eentje in mijn gat een paar weken gereden richting bxl. Was indentiek dezelfde kleur, nummerplaat weet ik niet meer.
Ik reed euhm "iets harder dan toegelaten", ik ging opzij, en dat ding stoof gewoon weg in de verte
Schitterend geluid inderdaad!
Hier in Mechelen rijd er ook zo eentje rond , ik weet nu niet of het exact dezelfde kleur , maar het is ook grijs..
EDIT : heb er een foto van :
Zondag was ik met m'n vriendin in Knokke en 'k heb kostelijk moeten lachen met een AG-kereltje. Die liep (in de zin van: niet wandelen, stappen) van de ene auto naar de ander, snel snel snel om toch maar de eerste te kunnen zijn om zijn foto's te kunnen uploaden. Best zielig
Zondag was ik met m'n vriendin in Knokke en 'k heb kostelijk moeten lachen met een AG-kereltje. Die liep (in de zin van: niet wandelen, stappen) van de ene auto naar de ander, snel snel snel om toch maar de eerste te kunnen zijn om zijn foto's te kunnen uploaden. Best zielig
Tsja , hij zit hier volgens mij zelfs op 't forum...
Fiorano heet hem
Tjah, wat zou jij het liefst hebben ... dat je zoontje zich te pletter zuipt in één of ander kroeg of dat ie wat foto's loopt te maken van mooie wagens?
Zolang ze geen onverantwoorde toeren uithalen deert het me langs geen kanten. Hetgeen wat me WEL irriteert is als ze met hun fiets of whatever achter me aan beginnen te rijden/lopen/...
Tjah, wat zou jij het liefst hebben ... dat je zoontje zich te pletter zuipt in één of ander kroeg of dat ie wat foto's loopt te maken van mooie wagens?
Dat dat in dit geval niets terzake, het bevestigt gewoon de AG-mentaliteit. Zo veel mogelijk, zo duur mogelijk en in zo'n kort mogelijke tijdspanne. Hij nam niet eens de tijd om naar de wagen te kijken, en dat stoorde mij een beetje, het lijkt voor die mannen gewoon een wedstrijd .
En 't is uit die mentaliteit dat er ergernissen ontstaan, zoals jij illustreert, Rami.
Comment