Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Jonges toch, gij zijt nie te doen. Op alles en iedereen hier de meest idiote uit de lucht gegrepen commentaar terwijl je zelfs nergens ook maar iets nuttigs post. Ik loop niet dagelijks met een 12MEGAPIXEL 25-500mm lens rond om één foto te nemen wanneer ik toevallig een auto tegenkom. Wil je dat, dan is er maar één adres: www.autogespot.com en ga daar wat kankeren.

*Dat die pijpjes niet te zien zijn ligt aan onze Belgische kakzomer en een ondermaatse gsm "camera".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Van deze reed er ook nog een Rood exemplaar gistere rond
      & ook nog ford GT (blauwn zonder strepen)
      & ng een Merc CLK Black (zilver)
      die heb ik ook alle 3 gezien
      ford gt kwam rond 24u de lippenslaan ingereden, geluid was niet normaal...

Comment

• Gisteren in Koksijde:

Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• En op de terugweg naar Limburg:

ook nog een hele meute andere Porschekes, een Maserati en een dikke Bentley...telkens telaat om een foto te nemen...
          Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
            Waar gespot? Aan de kust ergens ofzo?

Stond namelijk een dikke week terug aan de Kinepolis in Hasselt ook
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
              Waar gespot? Aan de kust ergens ofzo?

Stond namelijk een dikke week terug aan de Kinepolis in Hasselt ook
              Oostende, een paar keer gespot die dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                Die heb ik ook zien staan en postte ik op de vorige pagina, zalig vet toch?
                En bij mij stond er een california naast!
                Idd echt heerlijke wagen. Bij mij stond er een Bentley continental GT (LAF-017) naast. Er stonden de straal van 50m zeker 8 belgische dikke bakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                  Was moeilijk met de avondzon, schitterende kleur, fantastisch geluid en vriendelijke eigenaar.
                  Heeft er blijkbaar nog een paar staan.

Die staat hier momenteel 200m verder , extreem grote achterbanden

Comment

dikke spot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                      naar Telfs, niet ver van Innsbruck, het 5 sterrenhotel Interalpen Hotel Tirol. Waar het fantastisch vertoeven is
                      Daar is het idd fijn vertoeven, ik schat 5 jaar geleden ben ik er ook nog geweest. Toen weinig exclusiefs gezien.
                      Niet zo gek ver is er ook het hotel Sonnenalp, waar het mogelijk nog aangenamer is, en waar je regelmatig Audi's kan testen

Comment

• Wat exclusief spul op spa:

www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• SRO baas Stephane Ratel himself.

www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• door deze Porsche heb ik me terug laten verleiden om weer veel te rap te rijden ,
                              wel handig als er iemand voor u rijdt , zo weet ik op tijd waar de camera's staan

had een zeer knappe sound toen hij zijn gaspedaal vloerde

Comment

Zo zat er nog eentje in mijn gat een paar weken gereden richting bxl. Was indentiek dezelfde kleur, nummerplaat weet ik niet meer.
                                Ik reed euhm "iets harder dan toegelaten", ik ging opzij, en dat ding stoof gewoon weg in de verte

Schitterend geluid inderdaad!
                                Hier in Mechelen rijd er ook zo eentje rond , ik weet nu niet of het exact dezelfde kleur , maar het is ook grijs..
                                EDIT : heb er een foto van :

En deze weet het gaspedaal ook wel staan
                                Last edited by ; 28/07/2009, 12:16.

Comment

• Zondag was ik met m'n vriendin in Knokke en 'k heb kostelijk moeten lachen met een AG-kereltje. Die liep (in de zin van: niet wandelen, stappen) van de ene auto naar de ander, snel snel snel om toch maar de eerste te kunnen zijn om zijn foto's te kunnen uploaden. Best zielig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                    Zondag was ik met m'n vriendin in Knokke en 'k heb kostelijk moeten lachen met een AG-kereltje. Die liep (in de zin van: niet wandelen, stappen) van de ene auto naar de ander, snel snel snel om toch maar de eerste te kunnen zijn om zijn foto's te kunnen uploaden. Best zielig
                                    Tsja , hij zit hier volgens mij zelfs op 't forum...
                                    Fiorano heet hem

Comment

• Tjah, wat zou jij het liefst hebben ... dat je zoontje zich te pletter zuipt in één of ander kroeg of dat ie wat foto's loopt te maken van mooie wagens?

Zolang ze geen onverantwoorde toeren uithalen deert het me langs geen kanten. Hetgeen wat me WEL irriteert is als ze met hun fiets of whatever achter me aan beginnen te rijden/lopen/...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                        Tsja , hij zit hier volgens mij zelfs op 't forum...
                                        Fiorano heet hem
                                        Das niet dezelfde fiorano

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Tjah, wat zou jij het liefst hebben ... dat je zoontje zich te pletter zuipt in één of ander kroeg of dat ie wat foto's loopt te maken van mooie wagens?
                                          Dat dat in dit geval niets terzake, het bevestigt gewoon de AG-mentaliteit. Zo veel mogelijk, zo duur mogelijk en in zo'n kort mogelijke tijdspanne. Hij nam niet eens de tijd om naar de wagen te kijken, en dat stoorde mij een beetje, het lijkt voor die mannen gewoon een wedstrijd .

En 't is uit die mentaliteit dat er ergernissen ontstaan, zoals jij illustreert, Rami.
                                          Last edited by J3nkins; 28/07/2009, 14:01.

Comment

Working...
                                          X