Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenVan deze reed er ook nog een Rood exemplaar gistere rond
& ook nog ford GT (blauwn zonder strepen)
& ng een Merc CLK Black (zilver)
ford gt kwam rond 24u de lippenslaan ingereden, geluid was niet normaal...
Comment
-
En op de terugweg naar Limburg:
ook nog een hele meute andere Porschekes, een Maserati en een dikke Bentley...telkens telaat om een foto te nemen...Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
Stond namelijk een dikke week terug aan de Kinepolis in Hasselt ookHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenWaar gespot? Aan de kust ergens ofzo?
Stond namelijk een dikke week terug aan de Kinepolis in Hasselt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDie heb ik ook zien staan en postte ik op de vorige pagina, zalig vet toch?
En bij mij stond er een california naast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtennaar Telfs, niet ver van Innsbruck, het 5 sterrenhotel Interalpen Hotel Tirol. Waar het fantastisch vertoeven is
Niet zo gek ver is er ook het hotel Sonnenalp, waar het mogelijk nog aangenamer is, en waar je regelmatig Audi's kan testen
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesZo zat er nog eentje in mijn gat een paar weken gereden richting bxl. Was indentiek dezelfde kleur, nummerplaat weet ik niet meer.
Ik reed euhm "iets harder dan toegelaten", ik ging opzij, en dat ding stoof gewoon weg in de verte
Schitterend geluid inderdaad!
EDIT : heb er een foto van :
En deze weet het gaspedaal ook wel staan
Comment
-
Zondag was ik met m'n vriendin in Knokke en 'k heb kostelijk moeten lachen met een AG-kereltje. Die liep (in de zin van: niet wandelen, stappen) van de ene auto naar de ander, snel snel snel om toch maar de eerste te kunnen zijn om zijn foto's te kunnen uploaden. Best zielig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenZondag was ik met m'n vriendin in Knokke en 'k heb kostelijk moeten lachen met een AG-kereltje. Die liep (in de zin van: niet wandelen, stappen) van de ene auto naar de ander, snel snel snel om toch maar de eerste te kunnen zijn om zijn foto's te kunnen uploaden. Best zielig
Fiorano heet hem
Comment
-
Tjah, wat zou jij het liefst hebben ... dat je zoontje zich te pletter zuipt in één of ander kroeg of dat ie wat foto's loopt te maken van mooie wagens?
Zolang ze geen onverantwoorde toeren uithalen deert het me langs geen kanten. Hetgeen wat me WEL irriteert is als ze met hun fiets of whatever achter me aan beginnen te rijden/lopen/...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenTsja , hij zit hier volgens mij zelfs op 't forum...
Fiorano heet hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTjah, wat zou jij het liefst hebben ... dat je zoontje zich te pletter zuipt in één of ander kroeg of dat ie wat foto's loopt te maken van mooie wagens?
En 't is uit die mentaliteit dat er ergernissen ontstaan, zoals jij illustreert, Rami.Last edited by J3nkins; 28/07/2009, 14:01.
Comment
Comment