Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maandag gespot aan Q Sports Health Club in Tongeren

Mvg,
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Deze be ik nog tegen gekomen tijdens een toertocht door het Antwerpse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
        Deze be ik nog tegen gekomen tijdens een toertocht door het Antwerpse.
        Ah was jij dat? Ik heb je nog foto's zien maken. Op de parking stond nog een e39 M5 en een knappe Jag XK... (nummer kan'k niet correct zeggen) die je ongetwijfeld gezien hebt.
        Deed je mee aan de oldtimerrondrit?

Comment

• Vandaag even wat foto's gemaakt van een kennis zijn nieuwe AMV8 Roadster (4.7). Sound blijft geweldig

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Ah was jij dat? Ik heb je nog foto's zien maken. Op de parking stond nog een e39 M5 en een knappe Jag XK... (nummer kan'k niet correct zeggen) die je ongetwijfeld gezien hebt.
            Deed je mee aan de oldtimerrondrit?
            Ik was er met een kameraad zijn 1955 Cadillac Coupe. Terwijl ook wat foto's gemaakt van deze klassieks en zag net deze 612 staan. Verder was het een rondrit door het Antwerpse en later op de dag zijn we dwars door Antwerpen stad gereden met 50 van deze Amerikaanse auto's uit de jaren '40 en '50 begeleid door de politie.

Van de XK140 heb ik nog foto's, was een prachtige wagen en nog een automaat ook. Op de BMW heb ik niet gelet, heb geen interesse in BMW's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
              Ik was er met een kameraad zijn 1955 Cadillac Coupe. Terwijl ook wat foto's gemaakt van deze klassieks en zag net deze 612 staan. Verder was het een rondrit door het Antwerpse en later op de dag zijn we dwars door Antwerpen stad gereden met 50 van deze Amerikaanse auto's uit de jaren '40 en '50 begeleid door de politie.

Van de XK140 heb ik nog foto's, was een prachtige wagen en nog een automaat ook. Op de BMW heb ik niet gelet, heb geen interesse in BMW's.
              Ik had ook't geluk om mee te kunnen rijden met'n Coupe Deville uit 1954.
              De M5 zowel als de 612 verbleken qua schoonheid als ze naast de Jag zouden staan, vooral in de kleur waarin hij daar te zien was. Enerzijds knap dat dergelijke wagens al gebouwd werden met een automaat, maar anderzijds vind ik dat een handgeschakelde versnellingsbak in een oldtimer een must is!
              Kan je me'n PM sturen voor foto's mbt. de rit? Dank!

Comment

• Ik verkies liever een automaat, dat draagt wel bij tot de Amerikaanse sfeer, maar dat is kwestie van smaak. Hedendaagse wagens, buiten enkele kunnen helaas niet meer tippen aan de vroeger vormen.

Dan hebben we blijkbaar mekaar mislopen. Ik ben nog aan de foto's bezig en ik stuur je van de week een link door.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• mmmm centaire *rrrr*
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                      Al chance dat hij niet aan een hoerenkot stond, hij had het zich beklaagd...

Enne... Hij stond er vandaag weer..

Mvg,
                      =================
                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Kijk, die Porsche, dat is nu eens een auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                              Waar gespot? Aan de kust ergens ofzo?

Stond namelijk een dikke week terug aan de Kinepolis in Hasselt ook

Die Skyline is, als ik me niet vergis van een Limburger (nickname op verschillende fora "Carboost")

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MalinwaForever Bekijk Berichten
                                Die Skyline is, als ik me niet vergis van een Limburger (nickname op verschillende fora "Carboost")
                                Inderdaad, kanten van Hasselt als ik mij niet vergis
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Best car picture... Ever!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

That's hot!

Comment

Working...
                                          X