Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesDie lambo is schitterend.
Voor mij zowat de vetste velgen op de markt...
Offtopic, maar ik denk dat iemand hier het wel weet.
Weet iemand hoe die tweedehands autodealer noemt in knokke?
Op de baan richting de expresweg als je knokke buiten rijdt, ongeveer een km verder dan het station. Er staat altijd vrij exclusief spul.
Thx
EDIT : nope , vergist , sorry ik weet de naam niet meer
misschien weet Daan het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDie staat daar nog steeds. Als die niet "uitgestald" staat, staat hij op die parking rechts van de showroom. Die parking met die struiken en kiezelsteentjes. Staat ook wel nog andere classics tussen.
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenSölden-Stelvio-Davos-Home
leuk parkingske tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk BerichtenWaarom zou 'm stoppen, 't zijn toch 4 mooie foto's van 4 mooie auto's??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenRami heeft een probleem. Wij niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Foto's van die 275?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAmai, veel zwakker heb ik ze nog ni gehad. Maar da's een accomplishment an sich laten we zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwat te bewijzen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten.. maar terwijl blijf ik - en vele anderen met mij - de Ferraris wel mooi vinden, en kan jij in je eigen Lambo-nat verderstoven
no offence hee
Lambo-juice or pussy-juice ... both are fine by me Zolang het maar geen Ferrari-kwakje is ... die laat ik voor de browndiggers
Comment
Comment