Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten

Zeer knappe wagen. Ik heb me laten wijsmaken dat in Belgie auto's met zulke zijdelingse uitlaten niet door de keuring / homologatie komen ... True or False ?

Comment

• slr toch wel want die heeft kleppen steken

tvr sagaris nee

Comment

• wat bedoel je juist met kleppen ?

Comment

• Daarnet gespot in Leuven

Comment

• In temse

Comment

• Mooie pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
                Mooie pics
                Thx
                Die van u zijn ook prachtig hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  wat bedoel je juist met kleppen ?
                  Kleppen die bv. pas open gaan vanaf X aantal toeren zodat het niet steeds luid klinkt, als demping.

(toch?)

Comment

• Ja, zoiets hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Kleppen die bv. pas open gaan vanaf X aantal toeren zodat het niet steeds luid klinkt, als demping.

(toch?)
                      Ik dacht dat zijdelingse uitlaten voor de deur wel mochten, maar achter de deur (zoals bij een viper) niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                        Legt hij daar nog andere sloefen onder of niet? Want die standaard GT velgen staan'm zo niet echt
                        ik vrees ervoor zal het eens vragen wanneer ik hem zie

Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat zijdelingse uitlaten voor de deur wel mochten, maar achter de deur (zoals bij een viper) niet.
                        klopt; je mag er niet rechtstreeks mee in aanraking kunnen komen bij het in/uitstappen, anders krijgt de wagen geen europese homologatie
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          ik vrees ervoor zal het eens vragen wanneer ik hem zie
                          Had gelezen dat de velgen nog achterkwamen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                            Thx
                            Die van u zijn ook prachtig hoor
                            Thx, doe m'n best

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

klopt; je mag er niet rechtstreeks mee in aanraking kunnen komen bij het in/uitstappen, anders krijgt de wagen geen europese homologatie
                              Dit krijg je toch ook legaal op de weg in Belgie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Dit krijg je toch ook legaal op de weg in Belgie?

Euh ... precies, en dat is toch net wat ik ook zeg?
                                Zo'n wagen moet je als alleenstaand geval keuren (inschrijven) maw er bestaat geen EU regeling voor, maar het kan dus wel, mits wat moeite
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Is niet door my gespot..(gekrege van maat) maar kvond het wel even het vermelde waard
                                    Gespot in de omgeving tessenderlo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Deze heb'k ook zien staan. Kan je me er meerdere foto's van sturen, desnoods in PM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
                                        Van de Viper wist ik het, maar omdat deze nog korter zijn dacht ik dat het hier zeker niet mocht. Dat is dus de reden eigenlijk, brandgevaar als je instapt ?
                                        Kleppen is voor het lawaai, zoals op de Maserati S , maar of dat hiermee wat te maken heeft?
                                        Ik dacht eerder dat ze niet genoeg catalysatoren erin krijgen op zo'n korte afstand.

Comment

• Ik ben ook nog een V12 Vantage tegengekomen op de ring. Stef van AM Antw zat erin, hij bracht hem waarschijnlijk naar zaventem zodat iemand een testrit kon doen

Comment

Working...
                                          X