Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik weet niet of dit een replica of zo is, maar ik vind em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenJap, is van een kennis van me. 420pk, geïmporteerd uit Florida +-2 maand geleden. Volgend jaar komt er een ROUSH blok in met 650pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenMachtige supercar ,echt de max . Moet zalig zijn om er met te rijden en om naar het gebrul te luister van deze wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIk weet niet of dit een replica of zo is, maar ik vind em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIk weet niet of dit een replica of zo is, maar ik vind em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenVIPdriver was er ook zo te zien!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWelke is't op de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichteneindelijk heeft die nozem een wagen gevonden die hij standaard kan laten qua kleur;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
En die gast maar poseren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenHeb nog een foto van iets dichter, toen we probeerden achter de wagen te komen. Maar dat plan ging niet door
Ben die kar in Cannes tegengekomen ook ... zal eens wat foto's uploaden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment