Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn gooi die foto's van die volledig matzwarte landcruiser waarvan je dacht dat hij van een of ander speciaal interventieteam was ook eens op het net!
En om terug on topic te komen, een Mansory SLR
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat is daar mansory aan? Is volgens mij een gewone 7221963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenwas geen 722 en stonden "overal" stickers van mansory op ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMooie foto's. Welk toestel gebruik jij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenD60 met Polarisatiefilter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenDem, Zit ik dan met mijn D90 waar ik geen klote kan met doen of is het puur die filter die het doet?
polarisatiefilter filtert weerspiegelingen weg op weerkaastende oppervlakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenD60 met Polarisatiefilter2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtenpuur die filter die wat doet?
polarisatiefilter filtert weerspiegelingen weg op weerkaastende oppervlakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenNu had ik echt gehoopt dat zo nen filter mij goede foto's zou opleveren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames@ mike crawat: soms trekt ge nog redelijk goede foto's, maar ik vind dat je wat té hard probeert... beter simpel beginnen en dan van die scheve aanzichten proberen.
nu kijk ik met mijn hoofd helemaal gedraaid naar een foto waar eigenlijk totaal geen techniek in steekt...
Dat is een tip, geen commentaar e.
Die kerel bij die hummer
Als ge 12 jaar zijt, cava nog, maar ge gaat toch ook niet bij een lekker wijf staan op straat om te doen alsof dat ze u lief is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMooie foto's. Welk toestel gebruik jij?Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenD60 met PolarisatiefilterOorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenDem, Zit ik dan met mijn D90 waar ik geen klote kan met doen of is het puur die filter die het doet?
Comment
Comment