Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Vandaag de kans gekregen om eens mee te rijden met een Panamera 4S.
Ziet er in het echt veel beter uit als op foto's. Ook het interieur is schitterend. Hoe die middenconsole doorheen heel de wagen loopt.
Om nog maar te zwijgen over de wegligging en snelheid van dit ding. Dat ding plakte met een snelheid van +- 110 in een rechtse doordraaier gewoon recht op de baan. Grip, grip en nog eens grip. Subliem.
Ik heb er alleen niet zoveel foto's van aangezien we normaal nog eens gingen stoppen om wat mooie foto's te maken, maar dat is er jammergenoeg niet meer van gekomen
Ik ga akkoord dat de rijsensatie enorm is, heb trouwens met deze wagen gereden vorige week.......
Best wel knap zo in het gewoon zilver en met de 20"ers. Toch voorlopig de enigste mooie en groot genoege velgen voor de Panamera, het is te hopen dat Porsche nog andere velgen uitbrengt of de grotere aftermarkets, de kar 'vraagt' minimum toch 21". Verder begin ik hem al wat meer te smaken, de Panamarenko zoals hij hier thuis wordt genoemd
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment