Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenBeetje afwisseling kan geen kwaad chicka's in knokke
Mmm, lekkere combi.. SL55 AMG ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJij hebt echt soms rare commentaar op foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNu je het zegt, 't is ne facelift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAls 't geen facelift zou zijn zou 't wel een RS zijn?
En nee, maar 't zou toch goed kunnen? ik heb eigl enkel maar naar de striping gezien, vandaar.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenIk vind jouw foto's altijd zo donker, alex..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk had helemaal niet op die ledjes gelet.
En nee, maar 't zou toch goed kunnen? ik heb eigl enkel maar naar de striping gezien, vandaar.
Ik: Hadde nie gezien dat die foorlelijk is?
Hij: Pff, 'k had alleen haar tetten gezien, 't had toch een schoon kunnen zijn,
'k had er niet op gelet..
Ik: ... Zucht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenEn er zit ook wat te weinig snelheid in vind ik. Maar dat ligt aan de hele korte sluitertijd.
hier zit snelheid in :
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenZoals ne maat van mij na een wilde nacht;
Ik: Hadde nie gezien dat die foorlelijk is?
Hij: Pff, 'k had alleen haar tetten gezien, 't had toch een schoon kunnen zijn,
'k had er niet op gelet..
Ik: ... Zucht...
alé; hier een GT3RS (perfectie btw!)
Comment
-
Het was dan ook mijn eerste keer dat ik naast de ring stond, dan is het altijd zoeken.. en op die parkeerplaats heb ik gewoon maar wat pics getrokken.
Het is dan ook ni mijn bedoeling om hier Denniske's te posten Ik post ze maar voor de fun,als ze niet goed genoeg zijn stop ik er wel mee.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet was dan ook mijn eerste keer dat ik naast de ring stond, dan is het altijd zoeken.. en op die parkeerplaats heb ik gewoon maar wat pics getrokken.
Het is dan ook ni mijn bedoeling om hier Denniske's te posten Ik post ze maar voor de fun,als ze niet goed genoeg zijn stop ik er wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesMet die mentaliteit gaat ge nooit denniskes maken hoor
(kan serieus verkeerd overkomen die zin)
Gewoon blijven gaan, zo koppig als 1000 man, maar wel naar de goede raad luisteren (en opvolgen)
(en nee, nu moeten er hier geen gaste komen zeggen: OH WAT JAMMER!)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ik snap echt niet..dat alexx zoveel negatieve commentaar krijgt op zijn foto's, terwijl ze 100x knapper zijn dan die van mij die kerel doet zijn best..& daar draait het natuurlijk om
Edit: & dat zeg'k niet speciaal voor u alexx...maar om mijn foto's...Last edited by Br3cht; 31/08/2009, 22:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichtenik snap echt niet..dat alexx zoveel negatieve commentaar krijgt op zijn foto's, terwijl ze 100x knapper zijn dan die van mij die kerel doet zijn best..& daar draait het natuurlijk om2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb maar 1 probleem met uw fotokunsten...
da is da ge een RESERVE BATTERIJ moet meepakken als ge de hele dag op stap gaat
ah Ir_fuel!
*accu leeg*
daarna nog enkele foto's kunnen trekken, speciaal gewacht met foto's trekken tot je voorbij kwam.
*Ah daar is hem!*
*accu leeg*
Comment
-
Is het nog steeds niet de bedoeling om gewoon foto's van exclusieve wagens te trekken ipv 'de mooiste' foto te trekken? Niet iedereen loopt constant rond met zijn toestel van 100-en euros. Dat is ook niet de bedoeling. Als je een exclusieve wagen ziet en je loopt met je GSM rond, gewoon trekken die handel. Het gaat hem om de spot op zich. Er zullen wel genoeg fotofora zijn waar je kan gaan wedijveren om de mooiste foto. Of zie ik dit verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenIs het nog steeds niet de bedoeling om gewoon foto's van exclusieve wagens te trekken ipv 'de mooiste' foto te trekken? Niet iedereen loopt constant rond met zijn toestel van 100-en euros. Dat is ook niet de bedoeling. Als je een exclusieve wagen ziet en je loopt met je GSM rond, gewoon trekken die handel. Het gaat hem om de spot op zich. Er zullen wel genoeg fotofora zijn waar je kan gaan wedijveren om de mooiste foto. Of zie ik dit verkeerd?
Die foto van de nieuwe GT3 is mooi, de andere zijn minder goed gelukt, maar 't gaat om de wagen, daarom dat ik ze post.
Bewijs genoeg dat ik niet de mooiste foto wil maar gewoon post wat mooi is (qua inhoud)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenik heb het allang door hier: als ik iets zeg; no matter what.. dat er altijd wel commentaar op komt I rest my case.. 't is inorde.
Comment
Comment