Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAch, you now what, just look on the bride side of life
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenUw foto's zijn niet zo geweldig alex, te klein en te donker, moet beter kunnen
Edit : en FWIW ik vind z'n foto's best wel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenIk weet niet of je het doorhebt Ir_fuel, maar ik denk niet dat Porker zijn remschijven met drop gaat insmeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet is niet men bedoeling om hier de mooiste foto te trekke .
Die foto van de nieuwe GT3 is mooi, de andere zijn minder goed gelukt, maar 't gaat om de wagen, daarom dat ik ze post.
Bewijs genoeg dat ik niet de mooiste foto wil maar gewoon post wat mooi is (qua inhoud)
Toevallig een auto tegenkomen en niet op zoek gaan naar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDaar had hij het niet over. Het gaat dat het geen echte spots zijn.
Toevallig een auto tegenkomen en niet op zoek gaan naar.
Dan mag je in Knokke ook geen foto's meer nemen
Comment
-
Foto's plaatsen van op het circuit en evenementen vind ik nu ook niet echt passen in dit topic.
Waarom wordt daar gewoon geen apart topic voor geopend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
Gallardo van een niet-Ferrari-hater. (dus zeker Rami niet)
Heeft ook een F430 Spider.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe hebt gewoon al veel beter foto's gemaakt, o.a. van uw carrera, als ge dan van dit soort kleine foto's met slechte kleuren post is het toch normaal dat ge wat commentaar krijgt. Een kleine handy cam maakt beter foto's. Doe dan niet meteen of iedereen tegen u is.
slechte kleuren? mja ieders mening..
een klein fototoestel maakt betere foto's??? grapjas.
Ik waan me hier zeker niet als professional, want ik doe het maar als hobby, maar probeer zo'n foto's eens met een klein fototoestel:
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten@Alexx: blijven gaan met die banaan!!!
Ik vind die diepe kleuren net mooi! Het is goed dat je je een eigen stijl aanmeet, want anders zagen we hier alleen maar "denniske-copies".
Ik moet zeggen dat ik een serieuze vooruitgang zie in je foto's, amai!
Foto's van ROND de ring zijn ook helemaal niet donker omdat het daar niet "hoort", al heeft iedereen zijn aparte stijl ivm foto's trekken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenklein= omdat ik hier vaak foto's post, dat laad makkelijker.
slechte kleuren? mja ieders mening..
een klein fototoestel maakt betere foto's??? grapjas.
Ik waan me hier zeker niet als professional, want ik doe het maar als hobby, maar probeer zo'n foto's eens met een klein fototoestel:
bedankt MMVV, percies wat ik bedoel , en in men foto's probeer te brengen. Op dat stukje van de ring, met die schaduw vind ik het net knap dat de foto's wat donkerder zijn, mede door de koplampen van de wagens,etc...
Foto's van ROND de ring zijn ook helemaal niet donker omdat het daar niet "hoort", al heeft iedereen zijn aparte stijl ivm foto's trekken
Ik vind uw foto's geslaagd tot zeer geslaagd. Maar ik vind het ook wel spijtig dat ze zo enorm klein worden gepost. Akkoord ze staan in het groter op uw flickr maar daar zijn we hier niet echt iets mee.
Vooral op grotere schermen (mijn is 30") worden uw foto's echt wel heeeeel klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vind uw foto's geslaagd tot zeer geslaagd. Maar ik vind het ook wel spijtig dat ze zo enorm klein worden gepost. Akkoord ze staan in het groter op uw flickr maar daar zijn we hier niet echt iets mee.
Vooral op grotere schermen (mijn is 30") worden uw foto's echt wel heeeeel klein2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment