Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De foto's zelft vind ik mooi, maar de bewerking (en dan vooral de lucht) minder. Zo'n lucht maakt de foto veel minder realistisch imo.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenik heb aan de lucht niets gewijzigd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtendie lucht komt door een polfilter?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenklein= omdat ik hier vaak foto's post, dat laad makkelijker.
slechte kleuren? mja ieders mening..
een klein fototoestel maakt betere foto's??? grapjas.
Ik waan me hier zeker niet als professional, want ik doe het maar als hobby, maar probeer zo'n foto's eens met een klein fototoestel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDan is dat de eerste keer dat mij dat zo opvalt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichteneen S5 vind ik amper exclusief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIdd misschien geen slechte foto's, maar in dit formaat kan ik er niet echt van genieten. Maar toch fijn dat ge ze post hoor.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenklein= omdat ik hier vaak foto's post, dat laad makkelijker.
slechte kleuren? mja ieders mening..
een klein fototoestel maakt betere foto's??? grapjas.
Ik waan me hier zeker niet als professional, want ik doe het maar als hobby, maar probeer zo'n foto's eens met een klein fototoestel:
bedankt MMVV, percies wat ik bedoel , en in men foto's probeer te brengen. Op dat stukje van de ring, met die schaduw vind ik het net knap dat de foto's wat donkerder zijn, mede door de koplampen van de wagens,etc...
Foto's van ROND de ring zijn ook helemaal niet donker omdat het daar niet "hoort", al heeft iedereen zijn aparte stijl ivm foto's trekken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHoe komt men er toch steeds bij dat ik Ferrari haat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhij moet misschien zijn onderschrift eens veranderen...
Comment
Comment