Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

zeer knappe foto's deze
    en al dat gezeik hier altijd moet je u niet aantrekken... en de eeuwige denniske-verwijzingen/vergelijkingen tja daar heb ik wss ook al genoeg m'n mening over gezegd dus iedereen kent die al wss...
    't is leuk dat je een eigen stijl hebt en uw eigen ding durft doen en tonen

Comment

• @ Alex: veel schonere pics dan den Dennis

1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
        @ Alex: veel schonere pics dan den Dennis

Dat wil ik nu ook weer ni persé horen

@ F40 bedankt!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Dat wil ik nu ook weer ni persé horen

@ F40 bedankt!
          Kan zijn, maar 'k zeg het toch!
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

Comment

• Haha

Is er hier iemand aan vissen naar een gsmnr of sexy-time?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
              Haha

Is er hier iemand aan vissen naar een gsmnr of sexy-time?
              Nee, ik zeg gwn dat ie schone foto's heeft.

Dennis is hier niet de enige die foto's kan maken weet ge Als er tegenwoordig een foto gepost wordt waar geen 3u aan bewerkt is, wordt die in 1 2 3 afgebroken door de meerderheid.

No offence to Denniske, maar dat weet die wel
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                Nee, ik zeg gwn dat ie schone foto's heeft.

Dennis is hier niet de enige die foto's kan maken weet ge Als er tegenwoordig een foto gepost wordt waar geen 3u aan bewerkt is, wordt die in 1 2 3 afgebroken door de meerderheid.

No offence to Denniske, maar dat weet die wel
                Klopt , 'k zou graag 's zien hoe sommige foto's er helemaal onbewerkt uitzien

Comment

• in de buurt van de ring:

perfecte combo + pccb

Comment

• geparkeerd rond de ring

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                        Klopt , 'k zou graag 's zien hoe sommige foto's er helemaal onbewerkt uitzien
                        Goede foto's moeten slechts minimaal bewerkt worden. Als fotograaf van de oude stempel ben ik in principe niet echt voor zware bewerkingen, ik gebruik het enkel om een slechte foto toch nog te redden.
                        Als je de foto niet direct goed kan maken, is het natuurlijk leuk dat je later je manko aan fotografisch kunnen kan verdoezelen door wat aan slidertjes te sleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Goede foto's moeten slechts minimaal bewerkt worden. Als fotograaf van de oude stempel ben ik in principe niet echt voor zware bewerkingen, ik gebruik het enkel om een slechte foto toch nog te redden.
                          Als je de foto niet direct goed kan maken, is het natuurlijk leuk dat je later je manko aan fotografisch kunnen kan verdoezelen door wat aan slidertjes te sleuren.
                          mijn foto's zijn meestal recht uit de camera omwille van geen goesting om te bewerken.

Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik een "fotograaf van de oude stempel ben", ik ben gewoon lui of heb er geen tijd voor .
                          Evengoed ben jij blijkbaar ook geen van de oude stempel. Ooit eens in een doka gewerkt/gespeelt? Of heb je nog nooit gehoord van doordrukken en al gehoord? Wat we nu doen in photoshop, deden ze vroeger (en nu nog) in de doka.

@ Alex: ik kan je foto's wel smaken, blijf maar posten. Uiteindelijk is dit een spotterstopic, niet een fotoshoot topic. En nog een tip: trek het u allemaal niet teveel aan

Comment

• BMW Alpina D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                              mijn foto's zijn meestal recht uit de camera omwille van geen goesting om te bewerken.

Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik een "fotograaf van de oude stempel ben", ik ben gewoon lui of heb er geen tijd voor .
                              Evengoed ben jij blijkbaar ook geen van de oude stempel. Ooit eens in een doka gewerkt/gespeelt? Of heb je nog nooit gehoord van doordrukken en al gehoord? Wat we nu doen in photoshop, deden ze vroeger (en nu nog) in de doka.
                              Bwa vroeger moest je wel, want ofwel maakte je ganse reeksen foto's ofwel had je later veel werk in de doka. Heel vroeger werkte ik in zwart-wit, later exclusief met dia.
                              Nu met de digitale camera zie je direct hoe je foto is - toch op de betere toestellen - en kan je ter plaatse de belichting bijstelllen. Dat geldt natuurlijk enkel voor onderwerpen die niet gaan lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten

@ Alex: ik kan je foto's wel smaken, blijf maar posten. Uiteindelijk is dit een spotterstopic, niet een fotoshoot topic. En nog een tip: trek het u allemaal niet teveel aan
                                Voor mezelf vind ik fotobewerking écht wel nodig hoor. Zeker de levels en kleuren goedzetten. Eventueel foto's serieus hard bewerken, maar niet storend, ik vind het ook wel leuk om te doen, en nog leuker als het resultaat geslaagd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Ik vind uw foto's geslaagd tot zeer geslaagd. Maar ik vind het ook wel spijtig dat ze zo enorm klein worden gepost. Akkoord ze staan in het groter op uw flickr maar daar zijn we hier niet echt iets mee.
                                  Vooral op grotere schermen (mijn is 30") worden uw foto's echt wel heeeeel klein
                                  Koopt als nen normale mens nen 19" - 24 " é

Waarom zo een groot scherm nodig? Of is dit om films in detail te kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                    Koopt als nen normale mens nen 19" - 24 " é

Waarom zo een groot scherm nodig? Of is dit om films in detail te kijken
                                    euhr, handig voor programmas naast elkaar te openen zonder 2 schermen te moeten hebben, inderdaad ook films kijken.

En tis gewoon fokking luxe :')

En ja ik heb ne 15.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                      euhr, handig voor programmas naast elkaar te openen zonder 2 schermen te moeten hebben, inderdaad ook films kijken.

En ja ik heb ne 15.4
                                      Was maar Joke é Ikzelf heb 1x 24" en 2x 19"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten

En ja ik heb ne 15.4
                                        Als de pic die ik gezien heb nog "recent" is heeft hij 5 schermen naast elkaar

wie doet beter? :p

(en ik dacht dat ik stoer was met mijn 2x22" mijn schermen moete nog veel bokes eten als ik dit zie :') )
                                        Last edited by VRX; 03/09/2009, 00:40.
                                        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                        Honda Del Sol - 120pk

Comment

geparkeerd rond de ring

Deze is er over (veel te harde kleuren), voor de rest mooi werk
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X