Mini en AMG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenWat een stad he Matthi.
Kheb wel niet van die over exclusieve dingen gezien dat jij altijd ziet.. Maar toch genoeg
Ik zat vooral in en rond Oxford Street.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa ja, ga eerst maar eens wat goede foto's maken..
Foto bewerking is een vak apart dat pas echt populair geworden is met de doorbraak van digitale fotografie. Is eigenlijk geen fotografie meer maar ander een soort kusntvorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenMijn vriendin leren ze op Sint-Lucas Brussel (een hoog aangeschreven kunstschool) nogtans niets anders...
Ganse dagen zowel digitale als analoge foto's retoucheren (wat dus ook bewerken is)...er zullen weinig foto's gepubliceerd worden die volledig onbewerkt zijn...
Waar ik WEL mee akkoord ga wat je ook wel wil zeggen denk ik, is dat je niet moet bewerken om te bewerken (wat velen dus wel doen)...maar een "goede" foto beter maken door kleine aanpassingen...why not?!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichtenhoezo respect?
Al eens gekeken naar zijn fotoshoot met die Focus RS?
Damn...hoe grof, sorry, maar dit gaan veel members niet vergeten wat gij nu gezegt hebt...kom achteraf niet janken dat wij negatieve commentaar hebben op uw comments of foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesBig 2nd... Dat vind ik er ook van.
Adrih, je kan enkel maar commentaar geven.
Als je er dan zoveel van kent, laat het dan eens zien in dit topic.
Die jongens laten knappere foto's zien en zijn 30 jaar jonger...
Als je dan toch wilt zeiken, doe het hier dan: http://forum.belgiumdigital.com/
Ik kom hier kijken omdat ik graag die mooie wagens zie. Ik ga zelf niet op zoek naar spots, als ik eens wat zie en stop om een foto te maken ben ik met de fiets onderweg en zeker niet met zwaar fotografisch materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenTis zot!
Kheb wel niet van die over exclusieve dingen gezien dat jij altijd ziet.. Maar toch genoeg
Comment
Comment