Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stijnovitsh05 Bekijk Berichten
    Gij waart die gast me zen gwone kodak en uw maat had zon DSLR ding? Ik was daar met die twee andere spotters, we zijn veel tegengekomen en jullie hadden ook een fiets?
    Idd
    Waarde gij toevallig iemand van de groep (3 mense) met ene een soort van kostuum aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Die grandsport was ook een arabier. Op frans fabriekskenteken. (was echter net afgehaald bij de bentley/bugatti-dealer in Londen..)
      toeme
      wimoptiek.be op

Comment

• spots:

hij wou ni mee:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Deze wel!

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
            Veyron exclusief?
            Idd. We hebben toch 'n Bugatti lovers topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

De perfectie benaderend! Al had ik de lichte rode kleur mogelijk iets donkerder genomen, en het bruine interieur mogelijk ook een tint donkerder! Deze wagen heeft echt nood aan zo'n warme rode kleuren... Iets donkergroen past meestal ook op zo'n sportievere wagens, maar op dit gaat dat echt niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                Idd
                Waarde gij toevallig iemand van de groep (3 mense) met ene een soort van kostuum aan?
                ik kan al raden wie diegene was met het kostuum aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten

Het is al tijdje gelden dat ik deze nog gezien heb. Droombak zeker als die zo blinkt.

Comment

• Geen foto maar wel gespot:

Audi A5 Sportback te Ossendrecht (A12 richting Nederland) vanmiddag rond 13u40.

Comment

• St. Tropez.

Last edited by ; 06/09/2009, 02:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten

is dat toevallig in Melle getrokken? zo ja dan ken ik die wagen vrij goed

Comment

• Dat is in Lichtervelde, maar de eigenaar rijdt daar wel vaak vermoed ik.

Comment

• ah dju, deed mij vaag denken aan de carwash de Singel in Melle waar er af en toe een zwarte S65 komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              ah dju, deed mij vaag denken aan de carwash de Singel in Melle waar er af en toe een zwarte S65 komt
                              Is die wagen niet van de eigenaar van die carwash?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ah dju, deed mij vaag denken aan de carwash de Singel in Melle waar er af en toe een zwarte S65 komt
                                Dit is ook een De Singel carwash.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                  Is die wagen niet van de eigenaar van die carwash?
                                  de eigenaar rijdt met meerdere exclusieve wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                    de eigenaar rijdt met meerdere exclusieve wagens
                                    o.a. die CL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                      o.a. die CL?
                                      heb die daar al meerdere malen zien staan
                                      maar ken die mens zelf ook nie dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                        Het is al tijdje gelden dat ik deze nog gezien heb. Droombak zeker als die zo blinkt.

Inderdaad een prachtige bak!!

En dat de eigenaar hem elke week wast chapeau

Comment

Working...
                                        X