Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eigenaar zou (naar het schijnt) nog 4 Ferrari's hebben ..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Eigenaar zou (naar het schijnt) nog 4 Ferrari's hebben ..

AQF een zwijnaarde plak
        zeker op dezelfde dag geweest als mij

Comment

• Ik kreeg het warm van deze te zien, wat blijft dit toch een schitterende bak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
            AQF een zwijnaarde plak
            zeker op dezelfde dag geweest als mij
            Auto van 20 jaar oud met recente plaat.

Comment

• en ????

Comment

• Woensdag in Roeselare:

Comment

• Echt jammer van die kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Dat is de 2de Bayside Blue in België, de eerste rijdt al een jaar of 3-4 (als het niet langer is) hier rond. Was een rechtstreekse import van Japan.

Deze komt uit Engeland, draait 508pk en staat nu een maandje op Belgische papieren (via Belgische Skyline-kenner/tuner, laatste paar jaren is het blijkbaar verschrikkelijk moeilijk geworden een gemodde Sky op Belgische platen te krijgen)
                    Bwa, ik zou niet weten wat daar zo moeilijk aan is. Zo lang je geen té extreme skyline wilt.
                    Ik stond trouwens ook op die meeting, enkele meters naast die R34. We stonden daar met een mooie verzameling import trouwens:
                    Toyota Supra
                    de 2 belgische Nissan S15 's
                    Skyline R33GTR
                    Skyline R34GTR
                    Skyline R33GTS

Je moet alleen maar zien dat ze door de Co-keuring geraken, da's blijkbaar niet altijd even simpel (believe me, i know...... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MalinwaForever Bekijk Berichten
                      Bwa, ik zou niet weten wat daar zo moeilijk aan is. Zo lang je geen té extreme skyline wilt.
                      Ik stond trouwens ook op die meeting, enkele meters naast die R34. We stonden daar met een mooie verzameling import trouwens:
                      Toyota Supra
                      de 2 belgische Nissan S15 's
                      Skyline R33GTR
                      Skyline R34GTR
                      Skyline R33GTS

Je moet alleen maar zien dat ze door de Co-keuring geraken, da's blijkbaar niet altijd even simpel (believe me, i know...... )
                      Woorden van de gast die de Sky heeft gekeurd voor de eigenaar, maar die zal natuurlijk niet tegen z'n eigen winkel praten gok ik.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Woorden van de gast die de Sky heeft gekeurd voor de eigenaar, maar die zal natuurlijk niet tegen z'n eigen winkel praten gok ik.
                        Johan bedoelt ge?
                        Ja ik heb er ook even bijgestaan. Mijn wagen is dan wel via een andere importeur ingevoerd, Johan zou papieren kunnen leveren zodat ik nooit nog keuringsproblemen heb (uitgezonderd Co natuurlijk) Ik ben eens benieuwd.

Anderzijds, 't is natuurlijk wel een serieus getunede R34, hoogst waarschijnlijk was deze inderdaad niet zo makkelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MalinwaForever Bekijk Berichten
                          Johan bedoelt ge?
                          Ja ik heb er ook even bijgestaan. Mijn wagen is dan wel via een andere importeur ingevoerd, Johan zou papieren kunnen leveren zodat ik nooit nog keuringsproblemen heb (uitgezonderd Co natuurlijk) Ik ben eens benieuwd.

Anderzijds, 't is natuurlijk wel een serieus getunede R34, hoogst waarschijnlijk was deze inderdaad niet zo makkelijk.
                          Jup, Johan heeft hem ingevoerd. De eigenaar wou hem eerst zelf proberen in te voeren maar (dankzij andere eigenaars, ondermeer Tom van CIA) hebben ze hem van dat gedacht afgebracht.

1 van de problemen met de R34 (en z'n voorgangers) zou zijn dat er geen attest is gegeven voor verkoop in Europa (Engeland telt niet mee, die werken daar met speciale regels voor kleine aantallen van bepaalde auto's).
                          Oplossing is via Belgische (of Europese) invoerder een attest verkrijgen dat erkend wordt door het Belgisch ministerie...dat moet op chassisnummer, dus elke auto apart.
                          Dat wil dus zeggen een homologatiekeuring met een wagen waarvan de speclist niet echt meer standaard is, als ge dan ziet hoe lang ze Alexanderr aan het lijntje hebben gehouden omdat z'n spiegels geen €-keurmerk hadden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                            In Oostende? Kheb dat exemplaar daar ook al eens gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              en ????
                              vroege me gewoon af of die auto's nu zo vaak van eigenaar wisselen.. zie bvb ook de diablo's in Stevens topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                                Een echt knappe verschijning.

Comment

• Verschrikkelijk lelijk ja.
                                  www.flickr.com/photos/bramvds
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Ik vind die auto een knap design hebben. Veel overtuigender dan bv de nieuwe 458 Italia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                      Ik vind die auto een knap design hebben. Veel overtuigender dan bv de nieuwe 458 Italia.
                                      Dat is zoals "een verkoudheid is beter dan Aids".

Comment

Dat is zoals "een verkoudheid is beter dan Aids".
                                        Ja, maar het is wel zo.

Comment

Jup, Johan heeft hem ingevoerd. De eigenaar wou hem eerst zelf proberen in te voeren maar (dankzij andere eigenaars, ondermeer Tom van CIA) hebben ze hem van dat gedacht afgebracht.

1 van de problemen met de R34 (en z'n voorgangers) zou zijn dat er geen attest is gegeven voor verkoop in Europa (Engeland telt niet mee, die werken daar met speciale regels voor kleine aantallen van bepaalde auto's).
                                          Oplossing is via Belgische (of Europese) invoerder een attest verkrijgen dat erkend wordt door het Belgisch ministerie...dat moet op chassisnummer, dus elke auto apart.
                                          Dat wil dus zeggen een homologatiekeuring met een wagen waarvan de speclist niet echt meer standaard is, als ge dan ziet hoe lang ze Alexanderr aan het lijntje hebben gehouden omdat z'n spiegels geen €-keurmerk hadden...
                                          Euh juist ja, hoe denk je dat de mijne is ingevoerd? Dit geldt niet alleen voor Skylines
                                          Importeren is helemaal niet makkelijk, maar de mensen die de weg kennen, zoals Johan en Nico (mijn importeur), is het wel te doen. Uiteraard bemoeilijkt een lange speclijst het proces wel.

Comment

Working...
                                          X