Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Dat is de 2de Bayside Blue in België, de eerste rijdt al een jaar of 3-4 (als het niet langer is) hier rond. Was een rechtstreekse import van Japan.
Deze komt uit Engeland, draait 508pk en staat nu een maandje op Belgische papieren (via Belgische Skyline-kenner/tuner, laatste paar jaren is het blijkbaar verschrikkelijk moeilijk geworden een gemodde Sky op Belgische platen te krijgen)
Bwa, ik zou niet weten wat daar zo moeilijk aan is. Zo lang je geen té extreme skyline wilt.
Ik stond trouwens ook op die meeting, enkele meters naast die R34. We stonden daar met een mooie verzameling import trouwens:
Toyota Supra
de 2 belgische Nissan S15 's
Skyline R33GTR
Skyline R34GTR
Skyline R33GTS
Je moet alleen maar zien dat ze door de Co-keuring geraken, da's blijkbaar niet altijd even simpel (believe me, i know...... )
Bwa, ik zou niet weten wat daar zo moeilijk aan is. Zo lang je geen té extreme skyline wilt.
Ik stond trouwens ook op die meeting, enkele meters naast die R34. We stonden daar met een mooie verzameling import trouwens:
Toyota Supra
de 2 belgische Nissan S15 's
Skyline R33GTR
Skyline R34GTR
Skyline R33GTS
Je moet alleen maar zien dat ze door de Co-keuring geraken, da's blijkbaar niet altijd even simpel (believe me, i know...... )
Woorden van de gast die de Sky heeft gekeurd voor de eigenaar, maar die zal natuurlijk niet tegen z'n eigen winkel praten gok ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Woorden van de gast die de Sky heeft gekeurd voor de eigenaar, maar die zal natuurlijk niet tegen z'n eigen winkel praten gok ik.
Johan bedoelt ge?
Ja ik heb er ook even bijgestaan. Mijn wagen is dan wel via een andere importeur ingevoerd, Johan zou papieren kunnen leveren zodat ik nooit nog keuringsproblemen heb (uitgezonderd Co natuurlijk) Ik ben eens benieuwd.
Anderzijds, 't is natuurlijk wel een serieus getunede R34, hoogst waarschijnlijk was deze inderdaad niet zo makkelijk.
Johan bedoelt ge?
Ja ik heb er ook even bijgestaan. Mijn wagen is dan wel via een andere importeur ingevoerd, Johan zou papieren kunnen leveren zodat ik nooit nog keuringsproblemen heb (uitgezonderd Co natuurlijk) Ik ben eens benieuwd.
Anderzijds, 't is natuurlijk wel een serieus getunede R34, hoogst waarschijnlijk was deze inderdaad niet zo makkelijk.
Jup, Johan heeft hem ingevoerd. De eigenaar wou hem eerst zelf proberen in te voeren maar (dankzij andere eigenaars, ondermeer Tom van CIA) hebben ze hem van dat gedacht afgebracht.
1 van de problemen met de R34 (en z'n voorgangers) zou zijn dat er geen attest is gegeven voor verkoop in Europa (Engeland telt niet mee, die werken daar met speciale regels voor kleine aantallen van bepaalde auto's).
Oplossing is via Belgische (of Europese) invoerder een attest verkrijgen dat erkend wordt door het Belgisch ministerie...dat moet op chassisnummer, dus elke auto apart.
Dat wil dus zeggen een homologatiekeuring met een wagen waarvan de speclist niet echt meer standaard is, als ge dan ziet hoe lang ze Alexanderr aan het lijntje hebben gehouden omdat z'n spiegels geen €-keurmerk hadden...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Jup, Johan heeft hem ingevoerd. De eigenaar wou hem eerst zelf proberen in te voeren maar (dankzij andere eigenaars, ondermeer Tom van CIA) hebben ze hem van dat gedacht afgebracht.
1 van de problemen met de R34 (en z'n voorgangers) zou zijn dat er geen attest is gegeven voor verkoop in Europa (Engeland telt niet mee, die werken daar met speciale regels voor kleine aantallen van bepaalde auto's).
Oplossing is via Belgische (of Europese) invoerder een attest verkrijgen dat erkend wordt door het Belgisch ministerie...dat moet op chassisnummer, dus elke auto apart.
Dat wil dus zeggen een homologatiekeuring met een wagen waarvan de speclist niet echt meer standaard is, als ge dan ziet hoe lang ze Alexanderr aan het lijntje hebben gehouden omdat z'n spiegels geen €-keurmerk hadden...
Euh juist ja, hoe denk je dat de mijne is ingevoerd? Dit geldt niet alleen voor Skylines
Importeren is helemaal niet makkelijk, maar de mensen die de weg kennen, zoals Johan en Nico (mijn importeur), is het wel te doen. Uiteraard bemoeilijkt een lange speclijst het proces wel.
Comment