Eigenaar zou (naar het schijnt) nog 4 Ferrari's hebben ..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenEigenaar zou (naar het schijnt) nog 4 Ferrari's hebben ..
zeker op dezelfde dag geweest als mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenAQF een zwijnaarde plak
zeker op dezelfde dag geweest als mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat is de 2de Bayside Blue in België, de eerste rijdt al een jaar of 3-4 (als het niet langer is) hier rond. Was een rechtstreekse import van Japan.
Deze komt uit Engeland, draait 508pk en staat nu een maandje op Belgische papieren (via Belgische Skyline-kenner/tuner, laatste paar jaren is het blijkbaar verschrikkelijk moeilijk geworden een gemodde Sky op Belgische platen te krijgen)
Ik stond trouwens ook op die meeting, enkele meters naast die R34. We stonden daar met een mooie verzameling import trouwens:
Toyota Supra
de 2 belgische Nissan S15 's
Skyline R33GTR
Skyline R34GTR
Skyline R33GTS
Je moet alleen maar zien dat ze door de Co-keuring geraken, da's blijkbaar niet altijd even simpel (believe me, i know...... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MalinwaForever Bekijk BerichtenBwa, ik zou niet weten wat daar zo moeilijk aan is. Zo lang je geen té extreme skyline wilt.
Ik stond trouwens ook op die meeting, enkele meters naast die R34. We stonden daar met een mooie verzameling import trouwens:
Toyota Supra
de 2 belgische Nissan S15 's
Skyline R33GTR
Skyline R34GTR
Skyline R33GTS
Je moet alleen maar zien dat ze door de Co-keuring geraken, da's blijkbaar niet altijd even simpel (believe me, i know...... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWoorden van de gast die de Sky heeft gekeurd voor de eigenaar, maar die zal natuurlijk niet tegen z'n eigen winkel praten gok ik.
Ja ik heb er ook even bijgestaan. Mijn wagen is dan wel via een andere importeur ingevoerd, Johan zou papieren kunnen leveren zodat ik nooit nog keuringsproblemen heb (uitgezonderd Co natuurlijk) Ik ben eens benieuwd.
Anderzijds, 't is natuurlijk wel een serieus getunede R34, hoogst waarschijnlijk was deze inderdaad niet zo makkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MalinwaForever Bekijk BerichtenJohan bedoelt ge?
Ja ik heb er ook even bijgestaan. Mijn wagen is dan wel via een andere importeur ingevoerd, Johan zou papieren kunnen leveren zodat ik nooit nog keuringsproblemen heb (uitgezonderd Co natuurlijk) Ik ben eens benieuwd.
Anderzijds, 't is natuurlijk wel een serieus getunede R34, hoogst waarschijnlijk was deze inderdaad niet zo makkelijk.
1 van de problemen met de R34 (en z'n voorgangers) zou zijn dat er geen attest is gegeven voor verkoop in Europa (Engeland telt niet mee, die werken daar met speciale regels voor kleine aantallen van bepaalde auto's).
Oplossing is via Belgische (of Europese) invoerder een attest verkrijgen dat erkend wordt door het Belgisch ministerie...dat moet op chassisnummer, dus elke auto apart.
Dat wil dus zeggen een homologatiekeuring met een wagen waarvan de speclist niet echt meer standaard is, als ge dan ziet hoe lang ze Alexanderr aan het lijntje hebben gehouden omdat z'n spiegels geen €-keurmerk hadden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenen ????
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenIk vind die auto een knap design hebben. Veel overtuigender dan bv de nieuwe 458 Italia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat is zoals "een verkoudheid is beter dan Aids".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJup, Johan heeft hem ingevoerd. De eigenaar wou hem eerst zelf proberen in te voeren maar (dankzij andere eigenaars, ondermeer Tom van CIA) hebben ze hem van dat gedacht afgebracht.
1 van de problemen met de R34 (en z'n voorgangers) zou zijn dat er geen attest is gegeven voor verkoop in Europa (Engeland telt niet mee, die werken daar met speciale regels voor kleine aantallen van bepaalde auto's).
Oplossing is via Belgische (of Europese) invoerder een attest verkrijgen dat erkend wordt door het Belgisch ministerie...dat moet op chassisnummer, dus elke auto apart.
Dat wil dus zeggen een homologatiekeuring met een wagen waarvan de speclist niet echt meer standaard is, als ge dan ziet hoe lang ze Alexanderr aan het lijntje hebben gehouden omdat z'n spiegels geen €-keurmerk hadden...
Importeren is helemaal niet makkelijk, maar de mensen die de weg kennen, zoals Johan en Nico (mijn importeur), is het wel te doen. Uiteraard bemoeilijkt een lange speclijst het proces wel.
Comment
Comment