Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenMooie foto waar is dit ergens?
Comment
-
abu dhabi
men maat was gaan kijken bij princess cars in abu dhabi
foto's zijn door hem genomen
waren zeer vriendelijke mensen , hij stond er aan de raam wat te kijken , en werd binnen gevraagd , mocht zelfs in de wagens gaan zitten
Comment
-
o ja deze nog vergetenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten-Rolls, een model waarvan er nog slechts 4 rondrijden... (zo heb ik me toch laten vertellen)
-3 Nissan GTR's
-S5
Foto's zal ik morgen wel posten
2x Cayenne + S5
Eén van de drie Nissan GTR's... De andere twee waren respectievelijk rood en grijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk BerichtenOpgemerkt dankzij de mama
de Ferr heb ik trouwens vaker gezien in Erembodegem, hij woont volgens mij in de buurt van Kleistraat/Resschebeke (coté waar ik tot een maandje of 2 geleden ook woonde), die spoiler past er niet op, maar hij maakt wel een knap geluid !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fruyt Bekijk Berichtenaha, 't kruispunt net voorbij de Zeebergbrug, vlak aan den Amylum (of hoe het nu ook heet) zeker ?
de Ferr heb ik trouwens vaker gezien in Erembodegem, hij woont volgens mij in de buurt van Kleistraat/Resschebeke (coté waar ik tot een maandje of 2 geleden ook woonde), die spoiler past er niet op, maar hij maakt wel een knap geluid !
Vriendelijke eigenaar wel, laat tenminste iemand over aan een zebrapad. Geluid vond ik niet knap maar soit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenOnderweg naar Frankfurt:
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZalige foto! en knappe dochter percies
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Zalige foto!
Jonge gasten en deernes in aftandse bakjes daarentegen ;-)
Comment
Comment