Oorspronkelijk geplaatst door MMVV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenToch een EWB hé? Die zijn NOG langer dan een gewone Phantom.
Comment
-
Deze nummerplaat zat vroeger op een Maybach
Carbon zijspiegels op een S
[/QUOTE]
Zalige bak! Al vond ik de pre-facelift zijspiegels knapper.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHeb je vanvoor zijn Porsche logo gepikt?
Comment
-
Wel nog knap in 't groen met dat lichtkleurig leder en die velgen!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
@ Daan: dan had je je beter de moeite gespaard en naar het Conrad Hotel in Brussel geweest. Een snelle blik doorheen de garage toonde me 3x Ferrari, 1x Aston Martin, 1x Maserati en verschillende Porsche's waaronder eentje met een nummerplaat van Dubai. Als ik eens in Brussel ben en vijf minuten tijd heb, wandel ik daar wel eens rond. Altijd wel leuk speelgoed te vinden. Vandaag had ik mijn camera niet mee, enkel wat gsm pics die ik wel eens zal tonen later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten@ Daan: dan had je je beter de moeite gespaard en naar het Conrad Hotel in Brussel geweest. Een snelle blik doorheen de garage toonde me 3x Ferrari, 1x Aston Martin, 1x Maserati en verschillende Porsche's waaronder eentje met een nummerplaat van Dubai. Als ik eens in Brussel ben en vijf minuten tijd heb, wandel ik daar wel eens rond. Altijd wel leuk speelgoed te vinden. Vandaag had ik mijn camera niet mee, enkel wat gsm pics die ik wel eens zal tonen later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie stomme Duitsers hadden het domme idee om vandaag een feestdag te verzinnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDie XXL is idd een EWB. Ik vind het wel vreemd dat ze geen getinte ruiten heeft. Tjah gezien willen worden zeker?
Comment
Comment