Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Zou die nummerplaat verwijzen naar de maat van haar onderbroek of zijn zo'n mensen gewoon fier over de grootte van hun vierwieler...
    In mn buurt stond er een Range Rover sport met nr plaat XXL-..., hun 2e auto was een Mini S met nr plaat XXS-... Dat vond ik wel leuk. Ondertussen heeft de RR de XXS nr platen
    i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
      Toch een EWB hé? Die zijn NOG langer dan een gewone Phantom.
      Die XXL is idd een EWB. Ik vind het wel vreemd dat ze geen getinte ruiten heeft. Tjah gezien willen worden zeker?

Comment

• nog wat parking:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Deze nummerplaat zat vroeger op een Maybach

Carbon zijspiegels op een S
          [/QUOTE]

Zalige bak! Al vond ik de pre-facelift zijspiegels knapper.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Enige 2 spotjes van een dagje Düsseldorf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              nog wat parking:

Links

Comment

• Daarnet in Leuven

Comment

• Heb je vanvoor zijn Porsche logo gepikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Heb je vanvoor zijn Porsche logo gepikt?
                    Nee ze Helemaal afgetakeld model van porsche zelf

Comment

• Wel nog knap in 't groen met dat lichtkleurig leder en die velgen!
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• @ Daan: dan had je je beter de moeite gespaard en naar het Conrad Hotel in Brussel geweest. Een snelle blik doorheen de garage toonde me 3x Ferrari, 1x Aston Martin, 1x Maserati en verschillende Porsche's waaronder eentje met een nummerplaat van Dubai. Als ik eens in Brussel ben en vijf minuten tijd heb, wandel ik daar wel eens rond. Altijd wel leuk speelgoed te vinden. Vandaag had ik mijn camera niet mee, enkel wat gsm pics die ik wel eens zal tonen later.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                          @ Daan: dan had je je beter de moeite gespaard en naar het Conrad Hotel in Brussel geweest. Een snelle blik doorheen de garage toonde me 3x Ferrari, 1x Aston Martin, 1x Maserati en verschillende Porsche's waaronder eentje met een nummerplaat van Dubai. Als ik eens in Brussel ben en vijf minuten tijd heb, wandel ik daar wel eens rond. Altijd wel leuk speelgoed te vinden. Vandaag had ik mijn camera niet mee, enkel wat gsm pics die ik wel eens zal tonen later.
                          Die stomme Duitsers hadden het domme idee om vandaag een feestdag te verzinnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            Die stomme Duitsers hadden het domme idee om vandaag een feestdag te verzinnen
                            hopla , daar gaat uw dag

Comment

• De stand 545i sedan's - M5 sedan's : 1 - oneindig.
                              (Ik weet ook wel dat er heel wat mensen zijn die de typeaanduiding laten vallen, maar je ziet ze echt niet vaak)

Comment

• Iemand enig idee welk merk dit is? Foto heb ik gemaakt in Krakau...

Zag er maar verwaarloosd uit:

Comment

• Zo een lelijk Honda ding denk ik

Comment

• Ja, een lelijke Honda, een Acura MDX dus.

Comment

• Acura MDX

Edit: BeFour en Alex waren me voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                        Die XXL is idd een EWB. Ik vind het wel vreemd dat ze geen getinte ruiten heeft. Tjah gezien willen worden zeker?
                                        dat hoeft helemaal niet bij een Rolls want je zit sowieso achter de laatste stijl

Comment

• gisteren in de nationalestraat in antwerpen:

grijze esseesse versie wat een sound voor zo'n klein auto'tje

Comment

Working...
                                          X