Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Zit in mijn kabas altijd, plaats genoeg
Nee serieus, ik probeer hem gewoon zoveel mogelijk mee te nemen, je weet nooit wat er te zien is. Als ik echt redelijk wat moet meenemen laat ik hem gewoon thuis. Ik kan de overige 3kg wel missen.
Stel u nu voor dat hij de eigenaar is van die winkel of whatever, en dat hij gewoon even iets moet binnen gooien?? Niet zo snel uw conclusies trekken.
Tis niet de eigenaar, moest er wel zijn.
Maakt mij eigenlijk weinig uit hoe hij er stond, als hij juist stond had ik hem waarschijnlijk niet gezien, want ik moest er niet zijn, maar aangezien ik hem zag staan toch even in die straat gereden.
Staan nog redelijk vaak dikke auto's daar (599, corvette C5 en C6...) is daar dan ook een kunstgallerij.
Stel u nu voor dat hij de eigenaar is van die winkel of whatever, en dat hij gewoon even iets moet binnen gooien?? Niet zo snel uw conclusies trekken.
Dan nog mag hij daar niet staan. Ik heb zo ooit in Hasselt een bekeuring gehad toen ik snel even iets ging afleveren. Sorry meneer, ge staat hier op het voetpad. Da's dan 80€ (toen toch nog)
Als er 1 van die dames naar de politie belde hing hij/zij eraan.
Comment