Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenGeparkeerd aan de school.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenSleur jij dan overal de 1D mee ofwa
Nee serieus, ik probeer hem gewoon zoveel mogelijk mee te nemen, je weet nooit wat er te zien is. Als ik echt redelijk wat moet meenemen laat ik hem gewoon thuis. Ik kan de overige 3kg wel missen.Last edited by lender; 06/10/2009, 18:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBeeldkwaliteit van die 1D is toch prachtig hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenGeparkeerd aan de school.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten430 scuderia
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten430 scuderia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenknap zo zonder die bandjes op de voorkant .. maar weeral een die de regels aan zijn laars lapt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenStel u nu voor dat hij de eigenaar is van die winkel of whatever, en dat hij gewoon even iets moet binnen gooien?? Niet zo snel uw conclusies trekken.
Maakt mij eigenlijk weinig uit hoe hij er stond, als hij juist stond had ik hem waarschijnlijk niet gezien, want ik moest er niet zijn, maar aangezien ik hem zag staan toch even in die straat gereden.
Staan nog redelijk vaak dikke auto's daar (599, corvette C5 en C6...) is daar dan ook een kunstgallerij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenStel u nu voor dat hij de eigenaar is van die winkel of whatever, en dat hij gewoon even iets moet binnen gooien?? Niet zo snel uw conclusies trekken.
Als er 1 van die dames naar de politie belde hing hij/zij eraan.
Comment
Comment