Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
    Als ik me nie vergis, is die Porsche een "Yellow Bird".....

*kwijl* (Buiten de kleur dan)

Cheers

Buck
    Ik denk niet dat je een Yellow Bird in een andere kleur kon krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ik ben zelfs zeker van wel.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

knap zo zonder die bandjes op de voorkant .. maar weeral een die de regels aan zijn laars lapt
        Adri, omdat jij wsl ooit een bekeuring daarvoor gehad hebt moet je nu niet zo gefrustreerd gaan doen hé.

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Adri, omdat jij wsl ooit een bekeuring daarvoor gehad hebt moet je nu niet zo gefrustreerd gaan doen hé.
              De ouderdom speelt daar parte mee..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Ik ben zelfs zeker van wel.
                moet leuk zijn, een Yellow Bird in het rood of zo

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
                De ouderdom speelt daar parte mee..
                Heeft niks met ouderdom of met frustratie te maken, ik ben niet heiliger dan de paus.

Comment

moet leuk zijn, een Yellow Bird in het rood of zo
                  Vriend van forummer heeft een donkerrode, staan 2 groene online te koop en verder ook al foto's gezien van een zwarte en een witte.

Comment

• Uit interesse, noemen die dan ook "Yellow Bird" , of hebben ze andere namen?
                    Yellow is namelijk een kleur hee
                    dit gevonden : http://en.wikipedia.org/wiki/Ruf_CTR
                    Last edited by ; 06/10/2009, 22:02.

Comment

• Is in feite een CTR, maar journalisten hebben hem ooit Yellowbird genoemd. Die naam wordt nu eigelijk voor alle kleuren gebruikt

Comment

• in ieder geval is die franse geen yellowbird.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                          430 scuderia

Waar is dit ergens? Het lijkt me een gezellig dorpje.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          knap zo zonder die bandjes op de voorkant .. maar weeral een die de regels aan zijn laars lapt
                          Je moet eens naar Krakau in Polen gaan. Daar staan amper auto's reglementair, en van parkeerwachters hebben ze daar nog niet gehoord volgens mij. Dus ik vind het hier nog wel meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                            Rami? of is er nog een oranje cabrio in .be?
                            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Die op de foto is geen LP560-4.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Die op de foto is geen LP560-4.
                                Zo goed zijn mijn ogen/autokennis niet
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    430 scuderia

Waar is dit ergens? Ziet'r een gezellig plek uit!

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Sowieso wél. Als je uitspraken doet kan je best eerst proberen te te funderen

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    Vriend van forummer heeft een donkerrode, staan 2 groene online te koop en verder ook al foto's gezien van een zwarte en een witte.
                                    Zou je, als mogelijk, de forumnaam van de persoon met de CTR eens kunnen pm'en? De CTR is een van de meest understated en in your face- karren en hij staat dan ook zeker in m'n lijstje van de 5 meest begeerbare wagens. Vandaar de interesse!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sarnath Bekijk Berichten

De detaillers (of hoe noem je ze...) onder ons zouden er een vette kluif aan hebben.

Prachtige bolide, maar die striping moest er niet op voor mij. (...het is dan ook de mijne niet natuurlijk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                        De detaillers (of hoe noem je ze...) onder ons zouden er een vette kluif aan hebben.

Prachtige bolide, maar die striping moest er niet op voor mij. (...het is dan ook de mijne niet natuurlijk...)
                                        use them, for heaven's sake
                                        (en wax-it zijnen buzinez te doen draaien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten

idd striping stond er niet op, en idd als je al zo'n kleur wilt op een Porsche, zorg dan dat die zo blijft :p

Comment

Working...
                                          X