Oorspronkelijk geplaatst door MMVV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenZou die nummerplaat verwijzen naar de maat van haar onderbroek of zijn zo'n mensen gewoon fier over de grootte van hun vierwieler...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIs nochtans geen aangevraagde die auto is aangekocht net op het moment dat de XXL-nummerplaten uitgedeeld werden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenWaar is dit ergens? Het lijkt me een gezellig dorpje.
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWaar is dit ergens? Ziet'r een gezellig plek uit!
Int stad van Lokeren, kerkstraat. Geen dorp dus
edit:eigenlijk knokkestraat, de straat daarachter die je zie op de foto is de kerkstraat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenJe moet eens naar Krakau in Polen gaan. Daar staan amper auto's reglementair, en van parkeerwachters hebben ze daar nog niet gehoord volgens mij. Dus ik vind het hier nog wel meevallen.
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Sowieso wél. Als je uitspraken doet kan je best eerst proberen te te funderen
!
De gele hierboven is geen Ruf, dus ook geen CTR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenuse them, for heaven's sake
(en wax-it zijnen buzinez te doen draaien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwax it moet nog altijd antwoorden op een mail die ik hem in mei stuurde.. ik denk niet dat die werk zoekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk moet het gaan geloven Nee het was voor de mps..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenRami? of is er nog een oranje cabrio in .be?
Gisteren mijne gsm eens uitgekuist
Als ik mij niet vergis was het een Nederlandse nrplaat.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie eerste is dan zelfs nog't prototype, met de koelsleuven boven de achterwielen. Voor zover ik weet zijn die nooit tot in de productieversie gekomen? Indien ja, waarom, aangezien ze wel degelijk hun nut zullen gehad hebben bij het prototype?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Zag er maar verwaarloosd uit:
Hij heeft een accidentje gehad, heb de wagen gisteren gezien en is weer gemaakt
Comment
-
pfff Zou het lastig hebben om te kiezen tussen dit en een RS6.
Comment
-
Comment
Comment