Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bugatti T57 Stelvio.

Comment

• zo...
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Zo'n Carrera GT is eigenlijk alles behalve moeders moooiste hé... Vet, maar niet mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
          Zo'n Carrera GT is eigenlijk alles behalve moeders moooiste hé... Vet, maar niet mooi.
          Kerel ga uw mond eens rap spoelen

Comment

Zo'n Carrera GT is eigenlijk alles behalve moeders moooiste hé... Vet, maar niet mooi.

Comment

gebt gelijk
              BMW X5 45e

Comment

• Ban Them !
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten

zo...
                  waarom quote ik mezelf????

omdat hij het verdient!!!
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Ban Them !
                    wat wasser met uw porsche? kdacht dat ik hem daarstrak zag op een takelwagen...
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      wat wasser met uw porsche? kdacht dat ik hem daarstrak zag op een takelwagen...
                      Mijn vader zijn wagen staat idd bij Porsche Antwerpen.. ben je zeker van de nrplaat?

Comment

Mijn vader zijn wagen staat idd bij Porsche Antwerpen.. ben je zeker van de nrplaat?
                        ja ik zat op de bus en ik zag enkel de ALX erop staan dusja. wat is er mis mee?
                        BMW X5 45e

Comment

• De wagen starte 's morgens enkel maar als je gas bijgaf, porsche antwerpen ging dit nu verder onderzoeken . Ook moest de wagen achteraan terug krasvrij gemaakt worden,omdat er ene was tegen "gereden" op een parking. Wel vreemd dat ie dan op een takelwagen staat toch een meteorgrijze facelift he ?

Comment

• Auto is verkocht en onderweg naar oostblok land. Poolse plaat niet gezien kefke :p
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten

zo...
                              Zag die vandaag ook staan, dat is toch de auto van de porsche dealer zelf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Zag die vandaag ook staan, dat is toch de auto van de porsche dealer zelf?
                                Er rijd een oudere man mee, gaat ook vaak naar automeetings

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Is een 500 met AMG-velgen.
                                  Jij hebt goede ogen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    gebt gelijk
                                    Vind ik ook. Geef mij maar een 911 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
                                      Jij hebt goede ogen...
                                      Staat daar wel vaker. Wel een enorm knap exemplaar.

Comment

• Carrera GT is nooit moeders moosite geweest. Achterkant is zeer mooi maar voorkant is belachelijk lelijk en ouderwets. Profiel is aanvaardbaar maar zeker niks speciaal.

Comment

De wagen starte 's morgens enkel maar als je gas bijgaf, porsche antwerpen ging dit nu verder onderzoeken . Ook moest de wagen achteraan terug krasvrij gemaakt worden,omdat er ene was tegen "gereden" op een parking. Wel vreemd dat ie dan op een takelwagen staat toch een meteorgrijze facelift he ?
                                          ja die was het.

Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          Auto is verkocht en onderweg naar oostblok land. Poolse plaat niet gezien kefke :p
                                          haha ja da kan natuulijk ook
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X