Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenAh, zo. Ik dacht eerst dat jij Koen D. K. was
Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk BerichtenOw...
Stond daar, Aston ook van eigenaar van de Bentley of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenAudi R8 aan de rode lichten in Genk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenGSM-pics
Nummerplaat van die Ferrari gezien?
Wagen komt mij bekend voor.
Die W124
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWaaraan zie jij dat?
Maar hij zag er echt immens goed uit! Zelfs interieur volledig origineel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWaaraan zie jij dat?
Die nrplaat hangt al een tijdje op die wagen dacht ik. En als dat een replica is, dan zal dat verhaal zijn ronde wel doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenWaar heb je die gezien?
Nummerplaat van die Ferrari gezien?
Wagen komt mij bekend voor.
Die W124
Was een Zwitserse plaat
Politie had de E34 Knokke-> Antwerpen afgezet wegens een ongeluk en we stonden daar te nietsen tot deze passeerde.
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenMiss van horen zeggen?
Die nrplaat hangt al een tijdje op die wagen dacht ik. En als dat een replica is, dan zal dat verhaal zijn ronde wel doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenWas een Zwitserse plaat
Politie had de E34 Knokke-> Antwerpen afgezet wegens een ongeluk en we stonden daar te nietsen tot deze passeerde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenFf op de knieën en naar het frame gekeken vanonder...
Toen ik binnenreed en de SL zag staan dacht ik echt van WOW!!
Maar twas te mooi om waar te zijn, deze wagens gaan in perfecte staat gemakkelijk weg voor € 500k dus vond ik het een beetje vreemd om die zomaar op een openbare parking te zetten. En ik weet bij replica's is het buizenframe anders dan bij de originele...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenWas afgelopen woensdagavond in Antwerpen aan de parking aan de Groenplaats.
Toen ik binnenreed en de SL zag staan dacht ik echt van WOW!!
Maar twas te mooi om waar te zijn, deze wagens gaan in perfecte staat gemakkelijk weg voor € 500k dus vond ik het een beetje vreemd om die zomaar op een openbare parking te zetten. En ik weet bij replica's is het buizenframe anders dan bij de originele...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenBen je daar 100% zeker van? Die wagen is namelijk verkocht of gerestaureerd via Kienle, één van de grootste 300SL experts in Europa...
Ik moet eerlijk toegeven dat hij er echt goed uit zag. nieuwstaat zelfs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDegene die de CLK AMG koopt, met die trouw ik2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment