Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TVRke Bekijk Berichten

knappe serie M3's ..

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Knap, is dat van dezelfde dag?? rotweertje precies

edit : ok is van een andere dag en circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
              Ah, zo. Ik dacht eerst dat jij Koen D. K. was
              Nope das men baas en goede vriend! vooral dat laatste Ken je hem goed?

Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
              Ow...
              Stond daar, Aston ook van eigenaar van de Bentley of niet?
              Vennoten/ eigendom van bedrijf dus onrechtstreeks wel :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                Audi R8 aan de rode lichten in Genk.

S-klasse

Comment

• GSM-pics

Heb van de eigenaar van de M3 Cabrio (heeft ook een 996 Turbo) een thumps up gekregen! Hij vond het zeer indrukwekkend dat mijn bakbeest kon volgen tot 200 Dan zei hij wel dat hij dan plank gegeven had om weg te rijden.
                  Last edited by ; 16/10/2009, 23:40.

Comment

• Wow.... (mooie replica)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                      GSM-pics

Waar heb je die gezien?
                      Nummerplaat van die Ferrari gezien?

Wagen komt mij bekend voor.

Die W124

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Waaraan zie jij dat?
                        Ff op de knieën en naar het frame gekeken vanonder...

Maar hij zag er echt immens goed uit! Zelfs interieur volledig origineel!

Comment

Waaraan zie jij dat?
                          Miss van horen zeggen?

Die nrplaat hangt al een tijdje op die wagen dacht ik. En als dat een replica is, dan zal dat verhaal zijn ronde wel doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                            Waar heb je die gezien?
                            Nummerplaat van die Ferrari gezien?

Wagen komt mij bekend voor.

Die W124

Was een Zwitserse plaat

Politie had de E34 Knokke-> Antwerpen afgezet wegens een ongeluk en we stonden daar te nietsen tot deze passeerde.

Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                            Miss van horen zeggen?

Die nrplaat hangt al een tijdje op die wagen dacht ik. En als dat een replica is, dan zal dat verhaal zijn ronde wel doen.
                            Antwoord net boven de jouwe

Comment

Was een Zwitserse plaat

Politie had de E34 Knokke-> Antwerpen afgezet wegens een ongeluk en we stonden daar te nietsen tot deze passeerde.
                              Ik had een 550 van Mol voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                Ff op de knieën en naar het frame gekeken vanonder...
                                ah.. Had niet door dat jij de originele foto gepost had
                                Was afgelopen woensdagavond in Antwerpen aan de parking aan de Groenplaats.
                                Toen ik binnenreed en de SL zag staan dacht ik echt van WOW!!

Maar twas te mooi om waar te zijn, deze wagens gaan in perfecte staat gemakkelijk weg voor € 500k dus vond ik het een beetje vreemd om die zomaar op een openbare parking te zetten. En ik weet bij replica's is het buizenframe anders dan bij de originele...

Comment

Was afgelopen woensdagavond in Antwerpen aan de parking aan de Groenplaats.
                                  Toen ik binnenreed en de SL zag staan dacht ik echt van WOW!!

Maar twas te mooi om waar te zijn, deze wagens gaan in perfecte staat gemakkelijk weg voor € 500k dus vond ik het een beetje vreemd om die zomaar op een openbare parking te zetten. En ik weet bij replica's is het buizenframe anders dan bij de originele...

Ben je daar 100% zeker van? Die wagen is namelijk verkocht of gerestaureerd via Kienle, één van de grootste 300SL experts in Europa...
                                  Last edited by ; 17/10/2009, 00:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                    Ben je daar 100% zeker van? Die wagen is namelijk verkocht of gerestaureerd via Kienle, één van de grootste 300SL experts in Europa...
                                    Ik ben niet alwetend dus 100% zeker ben ik niet. Maar imo was het een replica.

Ik moet eerlijk toegeven dat hij er echt goed uit zag. nieuwstaat zelfs!

Comment

• Degene die de CLK AMG koopt, met die trouw ik

Comment

• haha, slet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                          Degene die de CLK AMG koopt, met die trouw ik
                                          *ja lap, laat 't dan maar al*
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X