Oorspronkelijk geplaatst door Vicious
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk trek foto's in RAW, enkel pas ik zoveel aan en "vergeet" ik soms mijn levels bij te trekken Maar 'k heb men foto op flickr.com al aangepast
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk denk dat je te hard aan die foto's prult.. laat toch gewoon die kleuren kleuren zijn. Een beetje aan het contrast werken, evtl wat opscherpen indien nodig en klaar, toch ?
Mijn probleem was enkel dat ik vergat de levels bij te werken.
Als je gewoon wat contrast bijvoegt,etc.. kan je evengoed met een gewoon fototoestel pics trekken ,imo2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenOok dit tegen gekomen vandaag:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is uw mening.
Mijn probleem was enkel dat ik vergat de levels bij te werken.
Als je gewoon wat contrast bijvoegt,etc.. kan je evengoed met een gewoon fototoestel pics trekken ,imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWat jij doet is een stap verder dan fotograferen. Maar je maakt wel prachtige foto's, ik vind alleen - maar dat is persoonlijk - dat je ze soms om zeep helpt met overdreven naverwerking.
Klopt, sommige zijn wat experimenten ,maar zo leer je het he
Daarom post ik ze ook hier, tips opvangen en eruit leren he2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOirbeek is Oorbeek, net buiten Hoksem dus .. sorry dat je dat verkeerd verstaan hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is toch dit he?
Ok 'k zal er rekening meehouden
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment