Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Is daar ondertussen ook al weg he,
    die man verkoopt wel goed denkik
    Ik vraag me dat af wie dat daar dan koopt.
    Da zijn allemaal serieus dure wagens, en er moet 2dehandsgarantie op gegeven worden. Hoe zit dat dan als je een probleem hebt met je Lambo of je AMG als je die daar gekocht hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Da zijn allemaal serieus dure wagens, en er moet 2dehandsgarantie op gegeven worden. Hoe zit dat dan als je een probleem hebt met je Lambo of je AMG als je die daar gekocht hebt?
      zou men die auto's niet bij een gewone garage kunnen binnen doen. of die mens werkt er mss zelf aan. heb daar eiglijk nog niet bij stil gestaan.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        zou men die auto's niet bij een gewone garage kunnen binnen doen. of die mens werkt er mss zelf aan. heb daar eiglijk nog niet bij stil gestaan.
        Ik zie u al toekomen bij Lambo Brussels om uw 2dehands garantie te komen claimen van bij VR cars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Valt te zien wat er in het contract staat .
          Ofwel word de wagen alleen gemaakt in het "werkhuis" van de 2de hans garage bij een garantie geval .
          Ofwel na overleg word de wagen gemaakt in een merken garage en worden de "kosten" door gerekend aan de 2dehands garage .

Want ik denk niet dat je met een lambo moeilijk ergens anders terecht kunt dan in de lambo garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
            Valt te zien wat er in het contract staat .
            Ofwel word de wagen alleen gemaakt in het "werkhuis" van de 2de hans garage bij een garantie geval .
            Ofwel na overleg word de wagen gemaakt in een merken garage en worden de "kosten" door gerekend aan de 2dehands garage .

Want ik denk niet dat je met een lambo moeilijk ergens anders terecht kunt dan in de lambo garage
            mss maakt VR cars die auto's zelf ofzo kan natuurlijk ook.
            kan je niet met een lambo terecht in een audi garage? ik heb bij beerens toch al een paar keer een bentley op onderhoud gezien.
            BMW X5 45e

Comment

• gisteren rond 17:45 vanaf de oprit van de E314 in paal-beringen aan de afrit van Hasselt en op de weg tot aan de lichten met de ring van Hasselt achter een zwarte lamborghini gallardo spider gahangen. Ik heb een foto op mijn GSM staan zal hem straks eens posten (wel niet zo duidelijk)
              Iemand van hier misschien? nr plaat YMN-... als ik het mij goed herriner (ik kan er naast zitten)

Dat geluid als er even vrije baan was en er teruggeschakeld werd
              Last edited by ; 22/10/2009, 14:06.

Comment

• eentje van in Dubai ... een van de vele wagens die er momenteel staan te roesten ...

ik kijk of ik vanavond de rest kan uploaden
                Bijgevoegde Bestanden
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                  eentje van in Dubai ... een van de vele wagens die er momenteel staan te roesten ...

ik kijk of ik vanavond de rest kan uploaden
                  dzjeeses...

Comment

• komt door de crisis. vele arbeiders krijgen geen visum meer wegens geen werk en dan moeten die het land verlaten. resultaat overal staan verlaten wagens wegens niet meegenomen.
                    wimoptiek.be op

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        komt door de crisis. vele arbeiders krijgen geen visum meer wegens geen werk en dan moeten die het land verlaten. resultaat overal staan verlaten wagens wegens niet meegenomen.
                        Ik zou dat stuk Ford prul van hierboven ook laten staan. Ik zou zelfs blij zijn dat ik dien Engelse brol MOCHT achterlaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Ik zou dat stuk Ford prul van hierboven ook laten staan. Ik zou zelfs blij zijn dat ik dien Engelse brol MOCHT achterlaten!
                          Hierse daarse, meneer heeft nu ne rijstvreter gekocht en krijgt al kapsones...

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              hier ons toppunt van crisis zegt ook eens iets.
                              van een murci naar een gallardo
                              en van een ruf naar een rijstschijter

wimoptiek.be op

Comment

komt door de crisis. vele arbeiders krijgen geen visum meer wegens geen werk en dan moeten die het land verlaten. resultaat overal staan verlaten wagens wegens niet meegenomen.
                                Niet volledig waar.

Het is juist dat er in Dubai 0% werkloosheid is omdat als je geen werkvergunning hebt je ook niet in het land kan blijven. Maar het is eerder een probleem dat mensen daar, veel geld hebben verdiend vroeger.

Dat geld werd geïnvesteerd in woningen omdat de prijzen daar alleen maar konden stijgen natuurlijk. Maar geen job -> geen geld -> geen lening kunnen afbetalen --> schulden --> jail !.
                                Yep, als je schulden hebt moet je in het gevang daar, lol.

Alle mensen hebben dus voor een vliegtuig naar huis gekozen ipv jail. De auto's staan daar nu gewoon op de weg/parking/luchhavens met leuke briefjes en de sleutels in het contact. Op onze parking staan zo maar eventjes :
                                Aston Martin Vantage,
                                Ferrari 612 en een
                                Lamborghini Gallardo Spider
                                te roesten !

spijtig, maargoed.

Comment

• En wat gebeurd dan uiteindelijk met deze wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                    De auto's staan daar nu gewoon op de weg/parking/luchhavens met leuke briefjes en de sleutels in het contact.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                    Dikwijls steken de sleutels in het contact en een briefje op de stoel gericht aan de bank (sorry, kan niet betalen).
                                    *boekt een enkel vliegtuigticket naar Dubai*

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      *boekt een enkel vliegtuigticket naar Dubai*

als ik het goed begrijp is er binnen geraken easy, maar buitengeraken dan weer niet.
                                      en de banken eisen de wagens niet op, anders zouden die er toch niet staan? dus als er iemand voor transport kan zorgen...

Comment

hier ons toppunt van crisis zegt ook eens iets.
                                        van een murci naar een gallardo
                                        en van een ruf naar een rijstschijter

Miljaar ... ze hebben me door!
                                        BLEIT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                                          als ik het goed begrijp is er binnen geraken easy, maar buitengeraken dan weer niet.
                                          en de banken eisen de wagens niet op, anders zouden die er toch niet staan? dus als er iemand voor transport kan zorgen...

Mjah,

Het is ook zo das ze alles kwijt zijn waarvoor ze lang gespaard hebben. Ze kunnen zich ook niet permitteren van het land terug binnen te geraken want voorbij de douane geraken ze hoogstwaarschijnlijk niet.

Ze reden met grote wagens en hadden veel geld.Nu zitten ze thuis, zonder werk en rijden ze rond met de fiets. elk voordeel heeft een nadeel.

Het voordeel van de locale banken is dat ze geen enkele relatie onderhouden met Europese/Amerikaanse banken. Schulden die daar werden gemaakt blijven dus ook daar. Wat op zich wel gemakkelijk is....

Comment

Working...
                                          X