Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Dat is echt een zalige wagen !! Ik heb onlangs nog achter één gereden en dat geluid Hij maakt echt zo'n diepe grom !!
Compressor zeker? Dat is kicken als die het kot openzet.. en u vasthouden aan het stuur
EDIT : nee, een bi-turbo.. jammer, ik hoor liever de compressor van de SL 55 AMG bvb
Compressor zeker? Dat is kicken als die het kot openzet.. en u vasthouden aan het stuur
EDIT : nee, een bi-turbo.. jammer, ik hoor liever de compressor van de SL 55 AMG bvb
Ik vind toch dat de cl 65 een stuk beter klinkt hoor, vooral door die vrij diepe bas!!
Getrokken in de ondergrondse parking van Euroscoop in Genk?
Dit is de wagen van de zoon van Guy Martens, dir. Ford Genk.
Speciaal zo laten maken in die kleurencombo incl. Cosworth-roosterkes in de motorkap..
Steekt een 2.2 TDCi in
Mvg,
zal wel kloppen
nochtans bolt zijn zoon met een witte Ford Kuga.
Hoeveel zonen heeft die man ook weer? (ken enkel de dochter ervan)
Ik ben er niet binnen geweest, ben enkel naar de auto's komen kijken.
Kga liever in een lounge bar zitten dan gelijk haringen in een doosje te zitten tussen 18jarige "mooiboys"
Jah, ... bij nader inzien zijn we dan ook vertrokken naar een andere discotheek. Maar veel volk was er niet. Wel van die homo's die denken dat ze het zijn, maar die zullen dat ook wel eens leren
Comment