Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIemand heeft me (allé, ik hoop de S6 ) trouwens gisteren aan de Brabantdam in Gent gefotografeerd, iemand van hier?Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenJe zou ook stom zijn om zo'n bak geld aan zoiets te geven imho...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenAls ik het geld makkelijk kan missen, zou ik het toch doen hoor.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVoor dat geld koop ik me een Scuderia,GT3 en een C63 amg. En dan heb ik nog over wss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNog over? Uw verzekeringen en BIV ook erbij gerekend?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVoor dat geld koop ik me een Scuderia,GT3 en een C63 amg. En dan heb ik nog over wss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIemand heeft me (allé, ik hoop de S6 ) trouwens gisteren aan de Brabantdam in Gent gefotografeerd, iemand van hier?
Toevallig daar aan da parkeerpleintje (tussen die twee straten)? Ik ben daar x aantal weken geleden ook gefotografeerd met de clio sport, ma nog nergens iets op internet van gevonden (jammergnoeg)
Ga der een beetje vanuit da het om dezelfde spotter gaat.... gast zat met bij mij met camera in de hand te w8en op auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenToevallig daar aan da parkeerpleintje (tussen die twee straten)? Ik ben daar x aantal weken geleden ook gefotografeerd met de clio sport, ma nog nergens iets op internet van gevonden (jammergnoeg)
Ga der een beetje vanuit da het om dezelfde spotter gaat.... gast zat met bij mij met camera in de hand te w8en op auto's
Eén met een spiegelreflexcamera, rond de 20 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEuhm, aan de kruising met de Kuiperskaai, is dat daar?
Eén met een spiegelreflexcamera, rond de 20 jaar.
Persoonsbeschrijving en uitrusting klopt, maar het was aan de kruising met het François Laurentplein.
Comment
Comment