Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jawaddemedadde, nog ni eens zomaar ne Murci, ne SV

Comment

• meer foto's aub !!

Comment

• Van waar zijn de SV en de zwarte?

Comment

• 3 juwelen

De SV is op fabrieks exportkenteken, zwarte en roadster zijn van de eigenaar van het Hotel in de George V te Parijs.

Comment

• Dnno, als ge tijd hebt; http://www.worldlicenseplates.com/

zalige site

Comment

• ja, 75 is parijs.. de zwarte heeft een nieuwe plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                die met zijn strijkplank is er wat over maar die zwarte en die witte murcie ervoor... amore..
                Strijkplank of niet, geef maar hier

Comment

• Ferrari Enzo

Enzo in Parijs

Last edited by ; 08/11/2009, 22:52. Reden: nog een foto

Comment

• Vanquish S

Comment

• Nice, dan zijn er vandaag 2 Enzos gespot in Parijs! http://www.autogespot.com/nl/viewima...08112009161732
                      Hoeveel rijden er daar rond?

Ik heb gehoord datter hier ook eentje rondrijdt. Ik hoop nog altijd die nekeer te kunne spotten, staat nog altijd op mijn te spotten lijstje

Comment

• B-0000

Wie kan mij iets over dit kenteken vertellen: B-0000

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Van waar zijn de SV en de zwarte?

Comment

• een SV!

Over lambo's; ik heb vrijdag weeral een zwarte lambo op de bondgenotenlaan gezien in leuven, maar ik heb geen flauw idee van wie hij is of waar hij staat. iemand ervan gehoord?

Comment

• Zijn de allereerste nummerplaten met 5 tekens die er waren in Belgie. Af en toe komen er nog vrji, en als ge da vraagt en betaalt kunt ge die terug krijgen. B.0000 is dus het eerste kenteken in Belgie me 5 cijfers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                              Zijn de allereerste nummerplaten met 5 tekens die er waren in Belgie. Af en toe komen er nog vrji, en als ge da vraagt en betaalt kunt ge die terug krijgen. B.0000 is dus het eerste kenteken in Belgie me 5 cijfers.
                              Als hij die nummerplaat niet meer heeft, kan iemand anders die dan nog wel nemen?

3x0 mag niet meer, 4x0 ook niet meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                Als hij die nummerplaat niet meer heeft, kan iemand anders die dan nog wel nemen?

3x0 mag niet meer, 4x0 ook niet meer?
                                Say what?

Als een plaat buiten gebruik wordt genomen kan die terug gekocht worden he. Dat van die 3x0 snap ik niet
                                Last edited by ; 08/11/2009, 23:46.

Comment

Say what?

Als een plaat buiten gebruik wordt genomen kan die terug gekocht worden he. Dat van die 3x0 snap ik niet
                                  Ja dan kan die terug genomen worden.

MAAR een nummerplaat AA-000 dat mag niet meer, drie keer nul mag niet meer.

Dus ik weet niet dat vier keer nul nu nog mag.

Comment

• Aaaah, zo, dat weet ik ni, sorry Ik weet alleen da de B-reeks uit de jaren 40 was, oorspronkelijk bedoeld voor adel enzo, maar die kan nu nog aangevraagd worden door iederen, tegen betaling. Er zijn er natuurlijk maar 10k van (0000-9999) en die zijn vaak allemaal bezet.

Comment

Aaaah, zo, dat weet ik ni, sorry Ik weet alleen da de B-reeks uit de jaren 40 was, oorspronkelijk bedoeld voor adel enzo, maar die kan nu nog aangevraagd worden door iederen, tegen betaling. Er zijn er natuurlijk maar 10k van (0000-9999) en die zijn vaak allemaal bezet.
                                      En Opel heeft er ook een hoop. Ergens B-8xxx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                        En Opel heeft er ook een hoop. Ergens B-8xxx.
                                        yep, 8000-8100 was oorspronkelijk van de opel fabriek antwerpen, dnno of da nu nog zo is, kan wel zijn

Comment

yep, 8000-8100 was oorspronkelijk van de opel fabriek antwerpen, dnno of da nu nog zo is, kan wel zijn
                                          Denk het wel, ik kom er regelmatig tegen. Insignia's dan.

Comment

Working...
                                          X