Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenZalige nrplaat
Ik wil B.0001
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenHaha, gij zijt toch die nummerplaatgegevensverzamelaar? Ik heb onze makker Eberhard hier geholpen door te googlen en kvond uw informatie :') Yes I'm bored, should study
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
Zeg dan niets hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenJa hallo, ik ken die site ook.
Zeg dan niets hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenTrue, verzamelen zonder da ge daadwerkelijk rommel in uw huis genereert is wel slim gezienHoeveel hebder nu al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGolf IV GTI
Hoe zalig is dit niet?!
Wat een kar
Enig idee van wie die was? Nog foto's?
Comment
-
Wel een dikke kar, maar had naar 't schijnt wel geen geld om een deftige parking te betalen...Last edited by Spillies; 09/11/2009, 01:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWel een dikke kar, maar had naar 't schijnt wel geen geld om een deftige parking te betalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWel een dikke kar, maar had naar 't schijnt wel geen geld om een deftige parking te betalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs hij misschien naast de slagboom doorgereden om te kunnen parkeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichteneen SV!
Over lambo's; ik heb vrijdag weeral een zwarte lambo op de bondgenotenlaan gezien in leuven, maar ik heb geen flauw idee van wie hij is of waar hij staat. iemand ervan gehoord?
Die heb al vaak gezien in Leuven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenEnzo in Parijs
Spijtig dat je hem niet van de andere kant hebt getrokken, stond de Eifeltoren er mee op
Knappe foto's, knappe spot, knappe kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenJa hallo, ik ken die site ook.
Zeg dan niets hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGolf IV GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIk vermoed dat je het hebt over die Gallardo Nera?
Die heb al vaak gezien in Leuven
Comment
Comment