Vind het toch een vreemde auto zo'n Panamera: machtige wagen, lelijk uiterlijk en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat al die eigenaren overkomen als verschrikkelijke dikkenekken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAkkoord dat de velgen te klein zijn ! Wat me opvalt: kan je ook zeker en vast van die X6 zeggen......
Bij de X6 zijn de velgen correct en is al de rest verkeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtenik kan mij niet van de indruk ontdoen dat al die eigenaren overkomen als verschrikkelijke dikkenekken.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVind het toch een vreemde auto zo'n Panamera: machtige wagen, lelijk uiterlijk en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat al die eigenaren overkomen als verschrikkelijke dikkenekken.
Een Cayenne, da's pas een bakbeest
"Dikkenekken" is een term die op veel wagens kan slaan, en meestal gebruikt wordt door mensen met een inferieuriteitsgevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk BerichtenWie zijn m'n buren daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenAQA aangevraagd?
Ze hebben AQA 001 tot en met 009 in hun bezit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenAQA is een aangevraagde nr-plaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
AM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVind het toch een vreemde auto zo'n Panamera: machtige wagen, lelijk uiterlijk en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat al die eigenaren overkomen als verschrikkelijke dikkenekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenI agree, hier in Kapellen rijdt er ene rond.. wa is da zeg
Alle 911-eigenaars die ik onderweg tegenkom zijn daarentegen gigantisch enthousiaste petrolheads. En maar flikkeren met de lichten en zwaaien en thumbs up geven en willen sprintjes trekken toen ik met mijn 350Z passeerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten"Dikkenekken" is een term die op veel wagens kan slaan, en meestal gebruikt wordt door mensen met een inferieuriteitsgevoel.
Een Panamera straalt nu eenmaal heel veel uit, en dat wordt volgens mij niet door iedereen geapprecieerd. Ik bewonder de wagen, maar in de meeste gevallen heb ik mijn bedenkingen bij de rijders. Maw ik zou hem zelf nooit kopen, alleen al om het imago. Pakweg een S is toch heel wat subtieler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe kan je nu geen inferieuriteitsgevoel krijgen naast zo iets als een Panamera? Veel mensen rijden er niet rond met iets dikker dan dat.
Een Panamera straalt nu eenmaal heel veel uit, en dat wordt volgens mij niet door iedereen geapprecieerd. Ik bewonder de wagen, maar in de meeste gevallen heb ik mijn bedenkingen bij de rijders. Maw ik zou hem zelf nooit kopen, alleen al om het imago. Pakweg een S is toch heel wat subtieler.
Maar ik begrijp ergens wel wat je wil zeggen. Heel wat mensen met centen voelen zich ook superieur net als anderen zich soms inferieur voelen.
Dit koppelen aan een wagen is het echter heel ver gezocht. Op die manier zou je dat van (bijna) elke Porsche, BMW, Alfa Romeo, Range Rover, Audi etc.........rijder kunnen zeggen.
En ik denk dat je hier heel veel mensen gaat vinden die daar niet akkoord mee gaan
Comment
-
Uiteraard, velen hebben hier een speciale wagen en willen daar liefst niet scheef door bekeken worden. Ik heb ook nooit beweert dat dikke wagens door dikkenekken bereden worden, enkel dat ze dat imago moeten meedragen omdat hun auto het uitschreeuwt.
Zelf heb ik het meer voor understated wagens als een GTI of een 330xi net omdat die minder snel afgekeurd worden door de goegemeente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat heb je goed gezegd, proficiat !
Comment
-
Helaas geen foto kunnen maken maar gisteren een Aston Martin In Gulf kleuren. Deze stond geparkeerd voor het politiekantoor in Steen okkerzeel.
Erg mooie wagen (hoewel ik zelf nooit voor zo'n kleurstelling zou kiezen). Nummerplaat GU00007 :-)
Intussen een foto gevonden op Google van dezelfde wagen: http://static.autoblog.nl/images/wp2...20Gulf%201.jpg
Comment
-
Comment