Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dé Audi voor mij, nog steeds

Comment

• Voor de kenners.
      Wat is het.
      Een coupé met op de motorkap als logo een rond logo met een T in.

Gisteren gezien toevallig maar geen tijd om te bestuderen.

Comment

• iets meer details graag?
        Recent/oud?

Comment

• Een Talbot Lago?

edit; Nee
          Last edited by ; 06/12/2009, 00:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Voor de kenners.
            Wat is het.

Tuscani?

Comment

Voor de kenners.
              Wat is het.

Tesla ?

EDIT nee

Last edited by ; 06/12/2009, 11:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Tuscani?
                Dat is em

Comment

• Ik dacht eerst "da lijkt op nen hyundai", en dan zag ik de badge op de neus en da was iets met een T in. Het was dan ook donker en in de rapte dus ik snapte er effe niks van

Merci om dat op te helderen

Comment

• dat is toch nen hyundai? Dacht dat de coupe op sommige markten als Tiburon wordt verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                      dat is toch nen hyundai? Dacht dat de coupe op sommige markten als Tiburon wordt verkocht
                      t was dus maw nen John die zo een badge heeft gescoord op ebay (en nog een bodykit op die kar had gevezen ook, en echt stock klonk die ook nimeer), zoals er sommigen "Vauxhall" op hunne astra plakken

Comment

t was dus maw nen John die zo een badge heeft gescoord op ebay (en nog een bodykit op die kar had gevezen ook, en echt stock klonk die ook nimeer), zoals er sommigen "Vauxhall" op hunne astra plakken

nope, nen vriend van mij heeft ook zo nen coupe en heeft die badge ook, staan op de hele wagen nog wel Tuscani details. speciale serie denk ik

Comment

• gezien bij mij garagist
                          Hij is die moeten gaan halan in holland(hengelo ofzo), en moet hem klaarmaken om ingeschreven te worden in Luxemburg door zijn klant.

is wel redelijk imposant

Comment

• Tuscan is een model van TVR

Tuscani is een andere naam voor de Hyundai Tiburon (zoals op de foto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Tuscan is een model van TVR

Tuscani is een andere naam voor de Hyundai Tiburon (zoals op de foto)
                              En irrelevant is naast de kwestie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                gezien bij mij garagist
                                Hij is die moeten gaan halan in holland(hengelo ofzo), en moet hem klaarmaken om ingeschreven te worden in Luxemburg door zijn klant.

is wel redelijk imposant
                                Welke garage is dat? want ik zie dat je van Bertem bent

Comment

• Cayman S op Cars & Coffee

CLK AMG black series

Comment

• Ik ben van Bertem, maar ga ik daarom bij een Bertemse garagist?Ik denk het niet.
                                    Trouwens ik heb gezegd aan die man dat ik niet zal zeggen waar deze GT zich bevindt, of wie de eigenaar is.
                                    Ik kan alleen zeggen dat ge niet moet gaan zoeken in het Bertemse, mijn garagist is iemand die al lang aan mijn auto's werkt, voor ik in het Bertemse kwam wonen.Ik ben afkomstig uit Heverlee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                                      En irrelevant is naast de kwestie.
                                      ik denk anders dat het er pats op is

Comment

• In Gent vandaag een razend knappe Turbo zijn paseren met transitplaten denk ik. Grijs, met gele remklauwen, en de voorlip was zwart denk ik. Ook een ontzettend jonge bestuurder, ik schat hem niet ouder als mij!
                                        www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                                          nope, nen vriend van mij heeft ook zo nen coupe en heeft die badge ook, staan op de hele wagen nog wel Tuscani details. speciale serie denk ik
                                          als er overal tuscani details opstaan is het een basis 1.6 speciale serie. dus met wat details van de 2.0
                                          die logo's op de motorkap en kofferklep zijn origineel koreaanse logo's. daar wordt de wagen zo standaard geleverd. (in amerika noemt hij tiburon) die logo's zijn via internet vlot bestelbaar en vervangen de originele hyundailogo's.
                                          oogt veel exotischer en vooral fun als er aan het tankstation weeral eens iemand komt vragen welk merk van wagen je nu eigenlijk hebt.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X