Dé Audi voor mij, nog steeds
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor de kenners.
Wat is het.
Een coupé met op de motorkap als logo een rond logo met een T in.
Gisteren gezien toevallig maar geen tijd om te bestuderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor de kenners.
Wat is het.
Een coupé met op de motorkap als logo een rond logo met een T in.
Gisteren gezien toevallig maar geen tijd om te bestuderen.
EDIT nee
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichtendat is toch nen hyundai? Dacht dat de coupe op sommige markten als Tiburon wordt verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent was dus maw nen John die zo een badge heeft gescoord op ebay (en nog een bodykit op die kar had gevezen ook, en echt stock klonk die ook nimeer), zoals er sommigen "Vauxhall" op hunne astra plakken
nope, nen vriend van mij heeft ook zo nen coupe en heeft die badge ook, staan op de hele wagen nog wel Tuscani details. speciale serie denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTuscan is een model van TVR
Tuscani is een andere naam voor de Hyundai Tiburon (zoals op de foto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtengezien bij mij garagist
Hij is die moeten gaan halan in holland(hengelo ofzo), en moet hem klaarmaken om ingeschreven te worden in Luxemburg door zijn klant.
is wel redelijk imposant
Comment
-
Ik ben van Bertem, maar ga ik daarom bij een Bertemse garagist?Ik denk het niet.
Trouwens ik heb gezegd aan die man dat ik niet zal zeggen waar deze GT zich bevindt, of wie de eigenaar is.
Ik kan alleen zeggen dat ge niet moet gaan zoeken in het Bertemse, mijn garagist is iemand die al lang aan mijn auto's werkt, voor ik in het Bertemse kwam wonen.Ik ben afkomstig uit Heverlee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenEn irrelevant is naast de kwestie.
Comment
-
In Gent vandaag een razend knappe Turbo zijn paseren met transitplaten denk ik. Grijs, met gele remklauwen, en de voorlip was zwart denk ik. Ook een ontzettend jonge bestuurder, ik schat hem niet ouder als mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtennope, nen vriend van mij heeft ook zo nen coupe en heeft die badge ook, staan op de hele wagen nog wel Tuscani details. speciale serie denk ik
die logo's op de motorkap en kofferklep zijn origineel koreaanse logo's. daar wordt de wagen zo standaard geleverd. (in amerika noemt hij tiburon) die logo's zijn via internet vlot bestelbaar en vervangen de originele hyundailogo's.
oogt veel exotischer en vooral fun als er aan het tankstation weeral eens iemand komt vragen welk merk van wagen je nu eigenlijk hebt.
Comment
Comment