2 foto's uit Knokke :
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIn Gent vandaag een razend knappe Turbo zijn paseren met transitplaten denk ik. Grijs, met gele remklauwen, en de voorlip was zwart denk ik. Ook een ontzettend jonge bestuurder, ik schat hem niet ouder als mij!
12345
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenCLK AMG black series
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenÜbervette kar ! Staat hier op paar 100 meter. Te koop voor een 90.000 euro als ik me niet vergis2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk wist niet dat jij in Schoten woonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenLijkt me ook de bedoeling dat jij niet weet waar ik woon
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenLijkt me ook de bedoeling dat jij niet weet waar ik woon
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenDie Black series is paar weken geleden hier ook gepasseerd en er stond bij bij ....exclusive ofzoiets in Schoten
Kheb em ook zien staan en hij was mooi2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWat is ide?Joris Ide is een sterke, internationale speler in de staalindustrie. Na meer dan 3 decennia ontwikkelden we een duidelijke aanwezigheid in meer dan 15 landen. Dankzij onze sterke waarden en toegewijde mensen blijven we groeien en evolueren.
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtendas nog niet overdreven voor JC zijn favoriete wagen
Comment
-
damn bruut ding, lijkt mij zalig geluid maken zoiets
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtengezien bij mij garagist
Hij is die moeten gaan halan in holland(hengelo ofzo), en moet hem klaarmaken om ingeschreven te worden in Luxemburg door zijn klant.
is wel redelijk imposant
Comment
-
zonde van de spoiler, die zou ik er zelf nooit op laten staan/zetten.
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs ondertussen daar ook al weg. zoude die zo rap verkocht worde?
staat nu tegenwoording ne mooie black on black continental GTC
CLK BS... Droomkar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarnath Bekijk Berichtenmijn eerste bmw 5 serie GT, wat een verschrikkelijk ding
alleen je buitenspiegels zo regelen dat je de carrosserie niet ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten'k Ben daar een paar weken geleden 2 keer gepasseerd, 2 keer niks gezien.
CLK BS... DroomkarBMW X5 45e
Comment
Comment