Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nageplaatste koplampen zeker? Want zijn normaal van de cabrio, of is dit een of andere special edition? Lijkt mij niet, zo een lelijke combo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Nageplaatste koplampen zeker? Want zijn normaal van de cabrio, of is dit een of andere special edition? Lijkt mij niet, zo een lelijke combo.
      Dit is de Centenaire, maar alle veyrons vanaf MY09 of MY10 (weet het niet zo goed) hebben die koplampen.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dit is ook zo'n Centenaire, maar dan in een knappere kleurencombi.

1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die Veyron had een arabische nummerplaat, stond aan Harrod's in Londen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Dit is de Centenaire, maar alle veyrons vanaf MY09 of MY10 (weet het niet zo goed) hebben die koplampen.
            Ahja tis waar, met die blinkende delen is de centenaire, der zijn er ook zo veel he :p Dacht alleen dat ge die enkel met wit of blauw kon krijgen. Dat elke veyron die koplampen nu krijgt wist ik niet, is ook wel een verbetering.

Comment

• Nog eentje van de Veyron
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• foto's zijn niet van mij maar van iemand die ik ken. zijn getrokken bij de invoerder zelf.

de mercedes "Stirling Moss"

en de nieuwe SLS 6.3 AMG (klein detail: da kleur kost zo'n slordige 10.000 euro )

Last edited by ; 11/12/2009, 10:29.

Comment

• Damn wat is die stirling moss lelijk
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Damn wat is die stirling moss lelijk
                    En ik die dacht dat ik koning in het land der blinden was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                      Staat precies "ELS" op die kont

Comment

• ik zie er CLS in

Comment

• Mercedes kan me met hun AMG wagens en sound echt wel bekoren. Maar deze lange sigaren dan weer niet.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                            foto's zijn niet van mij maar van iemand die ik ken. zijn getrokken bij de invoerder zelf.

de mercedes "Stirling Moss"

en de nieuwe SLS 6.3 AMG (klein detail: da kleur kost zo'n slordige 10.000 euro )

damn wat een prachtige spots, vind het beiden prachtige wagens

interieur van de D3 is ook zalig.

Comment

Comment

+ 1

de SLR 722 vind ik dan weer een prachtauto. Maar deze zo zonder dak, nee dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                                  Staat precies "ELS" op die kont
                                  BIJNA een mopje!

Comment

• Niet echt duidelijk maar witte Corvette Z06 van een Brit. Nrplaat HI ROL dacht ik.

Comment

• Deze zie je toch ook niet elke dag. Toch een knappe wagen IRL.

klik op de foto voor een grotere (1440px) versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Niet echt duidelijk maar witte Corvette Z06 van een Brit. Nrplaat HI ROL dacht ik.

Toch echt wel de laatste auto die ik in het wit zou nemen.

Comment

• is die Sub hierboven geen forummer? uitlaat lijkt me Milltek te zijn

Comment

Working...
                                          X