Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Probe Bekijk Berichtentijdje gelezen gespot,
jammergenoeg ging hij veel te snel,
dus maar 1 pic ...
iemand een idee welke car dit is ?
Oorspronkelijk geplaatst door tiger_bel Bekijk Berichtenyep ,is een Brooke.
heeft ie van begin dit jaar dacht ik, en uit de omgeving van Waregem.
was in augustus ook in Coix en Ternois op een trackday.
ik ben haast zeker dat het de enige in Belgie is .
motor ford zetec 2L
rgds
tb
Heb een eindje geleden een oldtimer- en special car rally gereden waarin ie ook meereed. Knap ding!!
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenis bmw3.0csl van '73-74, 203pk, 286nm, homologatie model voor meer bekende witte race 3.0csls (met splitter, spoiler, side skirts en ///M kleuren). Vrij exclusief ja, je ziet ze minder dan de race modellen.
edit: kan ook 3.0csi zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Edith: na enige controle realiseer ik mij dat dit idd dezelfde wagen is. Ik denk dat vooral't voormalige 'Cayenne Turbo S'-opschrift mij misleidde. In elk geval, ik vond dat wit'm beter stond...
Comment
-
Vandaag zien staan in parking Ladeuze, dit is gewoon een verschrikking. Is wel echt het moment om hem te spotten, veel weg van een kerstboom. Benieuwd wat voor iemand met zoiets buiten komt. Er naast stond een even knal oranje kleiner wagen (Ford ?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenVandaag zien staan in parking Ladeuze, dit is gewoon een verschrikking. Is wel echt het moment om hem te spotten, veel weg van een kerstboom. Benieuwd wat voor iemand met zoiets buiten komt. Er naast stond een even knal oranje kleiner wagen (Ford ?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenVandaag zien staan in parking Ladeuze, dit is gewoon een verschrikking. Is wel echt het moment om hem te spotten, veel weg van een kerstboom. Benieuwd wat voor iemand met zoiets buiten komt. Er naast stond een even knal oranje kleiner wagen (Ford ?).
En deze kerstboomverlichting
Foto is heel slecht om dat mijn lens vol condens kwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenToch wel, heeft ook winterbanden steken nu
Verwarming helpt blijkbaar niet bij een Seven in de sneeuw, vooral niet zonder dak.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenis bmw3.0csl van '73-74, 203pk, 286nm, homologatie model voor meer bekende witte race 3.0csls (met splitter, spoiler, side skirts en ///M kleuren). Vrij exclusief ja, je ziet ze minder dan de race modellen.
edit: kan ook 3.0csi zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenWaaraan kan je eigenlijk zien dat dit een wrap is? Die kan toch evengoed herspoten zijn?
Alleen maar pluspunten voor de wrap dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNiet, maar hem herspuiten is duurder dan een wrap, en zou jij een herspoten wagen kopen? ik niet. dus een wagen wrappen is veel beter voor de restwaarde. En je lak blijft beschermd.
Alleen maar pluspunten voor de wrap dus...
Maar je hebt wel een punt natuurlijk dat zo een wrap iets minder definitief is en wel zijn voordelen heeft....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhet is een 3.0csi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhet is een 3.0csi
Buiten de badge die er vanachter in het groot op hangt :p ?
Comment
Comment