Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Echt prachtig Dennis!

Comment

• Foto is echt heerlijk!

Comment

• Kunst zeg ik u!

Comment

• Inderdaad zeer knappe foto ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Probe Bekijk Berichten
              tijdje gelezen gespot,

jammergenoeg ging hij veel te snel,
              dus maar 1 pic ...

iemand een idee welke car dit is ?

Oorspronkelijk geplaatst door tiger_bel Bekijk Berichten
              yep ,is een Brooke.
              heeft ie van begin dit jaar dacht ik, en uit de omgeving van Waregem.
              was in augustus ook in Coix en Ternois op een trackday.
              ik ben haast zeker dat het de enige in Belgie is .

motor ford zetec 2L

rgds
              tb

Heb een eindje geleden een oldtimer- en special car rally gereden waarin ie ook meereed. Knap ding!!

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
              is bmw3.0csl van '73-74, 203pk, 286nm, homologatie model voor meer bekende witte race 3.0csls (met splitter, spoiler, side skirts en ///M kleuren). Vrij exclusief ja, je ziet ze minder dan de race modellen.
              edit: kan ook 3.0csi zijn
              csi, geen csl
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                Ik had helaas mijn statief weer niet bij

Ben je er van overtuigd dat dit een wrap is? Bij mijn weten had die wagen blanco-nummerplaathouders dus 't lijkt me een andere te zijn. Niettemin is dat rap veranderd, maar ik vraag me af waarom Hij staat natuurlijk wel op dezelfde plaats waar ook die andere, gelijkaardige witte altijd staat/stond. De eigenaar heeft overigens ook nog'n witte Jag XKR.

Edith: na enige controle realiseer ik mij dat dit idd dezelfde wagen is. Ik denk dat vooral't voormalige 'Cayenne Turbo S'-opschrift mij misleidde. In elk geval, ik vond dat wit'm beter stond...
                Last edited by ; 20/12/2009, 15:52.

Comment

• Zelfde nummerplaat, zelfde type wagen, zelfde plaats, zou wel heel erg toeval zijn hé

Comment

• Vandaag zien staan in parking Ladeuze, dit is gewoon een verschrikking. Is wel echt het moment om hem te spotten, veel weg van een kerstboom. Benieuwd wat voor iemand met zoiets buiten komt. Er naast stond een even knal oranje kleiner wagen (Ford ?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Vandaag zien staan in parking Ladeuze, dit is gewoon een verschrikking. Is wel echt het moment om hem te spotten, veel weg van een kerstboom. Benieuwd wat voor iemand met zoiets buiten komt. Er naast stond een even knal oranje kleiner wagen (Ford ?).
                      Voor een getunede cayenne is dit nog zeer stijlvol hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Vandaag zien staan in parking Ladeuze, dit is gewoon een verschrikking. Is wel echt het moment om hem te spotten, veel weg van een kerstboom. Benieuwd wat voor iemand met zoiets buiten komt. Er naast stond een even knal oranje kleiner wagen (Ford ?).
                        Vanachter nog 2 ingebouwde tvkes terwijl hij maar 1 kind heeft.
                        En deze kerstboomverlichting

Foto is heel slecht om dat mijn lens vol condens kwam.

Comment

• Een nieuwe wrap erover en het is opeens een razend knappe Cayenne .. enfin, voor sommigen toch

Comment

• Het blijft een Magnum hé, en 'stijlvol' kan je dat niet noemen. Maar die verlichting aan de sideskirts is echt wel smakeloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Toch wel, heeft ook winterbanden steken nu

Verwarming helpt blijkbaar niet bij een Seven in de sneeuw, vooral niet zonder dak.
                              Mo kijk nen doorwinterde millet-drager
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                is bmw3.0csl van '73-74, 203pk, 286nm, homologatie model voor meer bekende witte race 3.0csls (met splitter, spoiler, side skirts en ///M kleuren). Vrij exclusief ja, je ziet ze minder dan de race modellen.
                                edit: kan ook 3.0csi zijn
                                het is een 3.0csi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                  Vanachter nog 2 ingebouwde tvkes terwijl hij maar 1 kind heeft.
                                  En deze kerstboomverlichting

Foto is heel slecht om dat mijn lens vol condens kwam.
                                  Waaraan kan je eigenlijk zien dat dit een wrap is? Die kan toch evengoed herspoten zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                                    Waaraan kan je eigenlijk zien dat dit een wrap is? Die kan toch evengoed herspoten zijn?
                                    Niet, maar hem herspuiten is duurder dan een wrap, en zou jij een herspoten wagen kopen? ik niet. dus een wagen wrappen is veel beter voor de restwaarde. En je lak blijft beschermd.

Alleen maar pluspunten voor de wrap dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      Niet, maar hem herspuiten is duurder dan een wrap, en zou jij een herspoten wagen kopen? ik niet. dus een wagen wrappen is veel beter voor de restwaarde. En je lak blijft beschermd.

Alleen maar pluspunten voor de wrap dus...
                                      Ik weet het niet, als je zot genoeg bent om zo een Magnum te kopen, zou je dan ook niet zot genoeg zijn om die te laten herspuiten?

Maar je hebt wel een punt natuurlijk dat zo een wrap iets minder definitief is en wel zijn voordelen heeft....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                        het is een 3.0csi
                                        idd, kom hem bijna elke dag tegen als ik naar school ga, mooi toch een oude man met een oude auto. Wel nog nooit een foto genomen ben nu nog maar just op tijd (of te laat) in school

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          het is een 3.0csi
                                          how do you tell the difference?
                                          Buiten de badge die er vanachter in het groot op hangt :p ?

Comment

Working...
                                          X