Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 12.

11.

10.

Comment

• 9.

8.

7.

Comment

• 6. Vanwege de gewaagde kleur

5. Ons Rami op de schitterende fotoshoot.

4.

Comment

• 3. Subliem en hyperexclusief.

2. Wat een beest! In een leuke kleur ook nog wel.

1. Voor de mensen die me kennen zal het wel geen verassing zijn… Gelukkig heb ik er dit jaar weer enkele mogen bewonderen…

Comment

• Alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar

Comment

• Leuk gedaan Tom. Weer prachtige spots dit jaar! Ga zo door! De beste wensen voor 2010.

ps hoe kwam het dat Dennis in gesprek was met de prins?
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                Leuk gedaan Tom. Weer prachtige spots dit jaar! Ga zo door! De beste wensen voor 2010.

Dennis heeft overal contacten, zelfs bij de koninklijke familie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                  Bij Beerens?

Comment

W12:
                    Dikkk

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                      3. Subliem en hyperexclusief.

2. Wat een beest! In een leuke kleur ook nog wel.

1. Voor de mensen die me kennen zal het wel geen verassing zijn… Gelukkig heb ik er dit jaar weer enkele mogen bewonderen…

idd een mooie en toch wel een speciale wagen. Enkel die velgen vind ik niet van de mooiste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Bij Beerens?
                        Neen, DCT in Wielsbeke.

Comment

• Vorig jaar heb ik deze Italiaanse schoonheden kunnen aanschouwen. Ik ben de eigenaar van de Zonda F ook heel dankbaar voor het ritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Vorig jaar heb ik deze Italiaanse schoonheden kunnen aanschouwen. Ik ben de eigenaar van de Zonda F ook heel dankbaar voor het ritje

damn wat een combo !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              damn wat een combo !!!
                              ²²²²²²²

Comment

Neen, DCT in Wielsbeke.
                                Als je int vervolg nog eens gaat, laat keer weten . Woon daar vlakbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                  Als je int vervolg nog eens gaat, laat keer weten . Woon daar vlakbij
                                  De volgende keer dat ik daar kom zal het hopelijk zijn om met een auto te vertrekken

Comment

De volgende keer dat ik daar kom zal het hopelijk zijn om met een auto te vertrekken
                                    Mooi zo . Dan wel komen showen e !

Heeft heel wat moois staan, die E63 gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                      Mooi zo . Dan wel komen showen e !

Heeft heel wat moois staan, die E63 gezien ?
                                      Stond nu eigenlijk niet zo veel, die E63, een spyker en 2 porsches. De rest was niks speciaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        Leuk gedaan Tom. Weer prachtige spots dit jaar! Ga zo door! De beste wensen voor 2010.

Omdat Prins Laurent blijkbaar graag op foto staat

Comment

• Comment

Working...
                                          X