Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenMooie foto's. Maar waarom je die foto's naar Story mailt, dat begrijp ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenBen terug begonnen met spotten, maar er was niet teveel ziens in knokke, alleen een GT-R juist op tijd gezien !
Leuk dat je terug begint met spotten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten6. Vanwege de gewaagde kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten3. Subliem en hyperexclusief.
2. Wat een beest! In een leuke kleur ook nog wel.
1. Voor de mensen die me kennen zal het wel geen verassing zijn… Gelukkig heb ik er dit jaar weer enkele mogen bewonderen…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVorig jaar heb ik deze Italiaanse schoonheden kunnen aanschouwen. Ik ben de eigenaar van de Zonda F ook heel dankbaar voor het ritje
Comment
-
Er staat nog een Vanquis ook op de achtergrond, naast die a6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Er staat nog een Vanquis ook op de achtergrond, naast die a6
Comment
-
-
Nu we toch bezig zijn, links van de Sirroco een -denk ik- Jag Xj en een Golf V GTI (al kan het enkel de velg zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenVanamiddag in Gent op Kouter. Niet echt proper...
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenVanamiddag in Gent op Kouter. Niet echt proper...
Comment
-
Die 16M Spider rijdt idd massa's veel in Gent rond. Speciale combo grijs met die beige kap maar zeker niet mis. Ik spring altijd naar de ruit als ik hem hoor afkomen , immens lekkere sound btwAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
Comment