Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
ah ok, ik dacht dat er altijd een ouwe-pékes 4-deur was, maar blijkt idd een recent fenomeen te zijn (e90 vs e92)
Gezien dit forum vooral bevolkt wordt door jeugdigen en die grotendeels de 4-deurs mooier vinden zou ik deze stelling toch in twijfel durven trekken, als ik dan jouw leeftijd en voorkeur er nog eens bijvoeg...
Weet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
Hoe dat in de toekomst zal evolueren zal de tijd ons leren.
Weet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
Dat heb jij gezegd ik niet. Ik geef iedereen een kans, en meestal weet ik snel wat voor vis of vlees ik in de kuip heb.
Er is een groot verschil tussen lekker veilig en anoniem (of dat denkt men toch) wat liggen typen op je klaviertje en face-to-face wat zeggen - IRL dus . iets wat velen nogal snel overmoedig maakt. Soit, tot daar de kleine off-topic levensles
zeggen dat een 4-deurs M3 voor ouw peekes is is geen vooroordeel dat makkelijk te zeggen is van achter een toetsenbord?
Comment