Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    ah ok, ik dacht dat er altijd een ouwe-pékes 4-deur was, maar blijkt idd een recent fenomeen te zijn (e90 vs e92)
    Gezien dit forum vooral bevolkt wordt door jeugdigen en die grotendeels de 4-deurs mooier vinden zou ik deze stelling toch in twijfel durven trekken, als ik dan jouw leeftijd en voorkeur er nog eens bijvoeg...

Comment

• Vreemd want mijn voorkeur gaat uit naar 2-deurs. Mijn leeftijd heeft daar niks mee te maken. Leeftijd zit tussen de oren vriend.

Comment

Vreemd want mijn voorkeur gaat uit naar 2-deurs. Mijn leeftijd heeft daar niks mee te maken. Leeftijd zit tussen de oren vriend.
        Neenee, leeftijd is het aantal jaren dat voorbij zijn gegaan sinds je geboorte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
          Neenee, leeftijd is het aantal jaren dat voorbij zijn gegaan sinds je geboorte.
          Dat is maar een gedeelte van wat met leeftijd bedoelt wordt. Dat zal je nog wel merken als je ouder wordt.

Comment

• Weet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
            Hoe dat in de toekomst zal evolueren zal de tijd ons leren.

Comment

Weet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
              Wat zijn wij toch verwende rotkinderen...

Comment

Wat zijn wij toch verwende rotkinderen...
                Dat heb jij gezegd ik niet. Ik geef iedereen een kans, en meestal weet ik snel wat voor vis of vlees ik in de kuip heb.
                Er is een groot verschil tussen lekker veilig en anoniem (of dat denkt men toch) wat liggen typen op je klaviertje en face-to-face wat zeggen - IRL dus . iets wat velen nogal snel overmoedig maakt. Soit, tot daar de kleine off-topic levensles

Comment

• Dus nu wil je eigenlijk zeggen dat Neel dat irl niet zou zeggen?

Comment

• Wie is Neel ?

Met de leeftijd komt ook een pak ervaring, da's een goede zaak aan ouder worden

Comment

Wie is Neel ?

Met de leeftijd komt ook een pak ervaring, da's een goede zaak aan ouder worden
                      Ik.
                      Maar ik denk dat het tijd wordt om weer ontopic te gaan.

Comment

Weet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
                        zeggen dat een 4-deurs M3 voor ouw peekes is is geen vooroordeel dat makkelijk te zeggen is van achter een toetsenbord?

Comment

Ik.
                          ah ok
                          Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                          Maar ik denk dat het tijd wordt om weer ontopic te gaan.
                          inderdaad, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            zeggen dat een 4-deurs M3 voor ouw peekes is is geen vooroordeel dat makkelijk te zeggen is van achter een toetsenbord?
                            Nee, want dat wil ik u gerust in uw gezicht komen zeggen ook
                            Smaken en kleuren hee..

Comment

• Al een eindje geleden getrokken:
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie Bekijk Berichten
                                Al een eindje geleden getrokken:
                                knap, kan je vanuit deze hoek zien of het een 430 scud was of niet (de grijze) ?

Comment

• Gewone F430.

Comment

knap, kan je vanuit deze hoek zien of het een 430 scud was of niet (de grijze) ?
                                    ja, voorbumper, velgen spiegels

Comment

• En nog twee mooie plaatjes:

(De Range Rover Sport Supercharged is van m'n nonkel, dus daar heb ik nog een ton foto's van .)

Comment

• Die is hier geloof ik al eens gepasseerd.. ziet er wat pimpy uit maar toch net nog sober genoeg

Comment

Working...
                                        X