Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVreemd want mijn voorkeur gaat uit naar 2-deurs. Mijn leeftijd heeft daar niks mee te maken. Leeftijd zit tussen de oren vriend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenNeenee, leeftijd is het aantal jaren dat voorbij zijn gegaan sinds je geboorte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWeet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
Hoe dat in de toekomst zal evolueren zal de tijd ons leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenWat zijn wij toch verwende rotkinderen...
Er is een groot verschil tussen lekker veilig en anoniem (of dat denkt men toch) wat liggen typen op je klaviertje en face-to-face wat zeggen - IRL dus . iets wat velen nogal snel overmoedig maakt. Soit, tot daar de kleine off-topic levensles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWie is Neel ?
Met de leeftijd komt ook een pak ervaring, da's een goede zaak aan ouder worden
Maar ik denk dat het tijd wordt om weer ontopic te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWeet je, toen ik jullie leeftijd had bestond het internet nog niet of enkel in de gebouwen van de kul in leuven. Jullie zijn op dat gebied wel enorm verwent en ook bevoordeelt.
Hoe dat in de toekomst zal evolueren zal de tijd ons leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenIk.
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenMaar ik denk dat het tijd wordt om weer ontopic te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenzeggen dat een 4-deurs M3 voor ouw peekes is is geen vooroordeel dat makkelijk te zeggen is van achter een toetsenbord?
Smaken en kleuren hee..
Comment
-
Al een eindje geleden getrokken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie Bekijk BerichtenAl een eindje geleden getrokken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenknap, kan je vanuit deze hoek zien of het een 430 scud was of niet (de grijze) ?
Comment
-
Nog drie leuke pics:
Comment
Comment