Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Die is hier geloof ik al eens gepasseerd..
    Zou best kunnen, geloof dat hij ook al dikwijls gespot is geweest op autojunk.
    Momenteel liggen er andere velgen op voor de winter:
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
      Bij het stappen naar het station. Ontzettend knappe QP sport gt :wub: Had enkel mijn gsm bij.

Die woont in Latem

Comment

• wel een grapjas, jouw nonkel met zijn orange

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iMack Bekijk Berichten
          Nog drie leuke pics:
          die RS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
            die RS6
            Idd een prachtbak, maar iets "te zwart" imo! Hou wel ve chroomaccent!

Comment

En nog twee mooie plaatjes:

(De Range Rover Sport Supercharged is van m'n nonkel, dus daar heb ik nog een ton foto's van .)
              Ik heb hem een tijdje geleden gespot in Leuven.

Comment

• Gisteren parking Autosalon

Comment

• Is die oranje range sport niet van project khan?

Comment

• Klopt, maar KAHN op de voorkant vond ie niet mooi, dus heeft hij er ORANGE laten opzetten! Iig origineel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Die is hier geloof ik al eens gepasseerd.. ziet er wat pimpy uit maar toch net nog sober genoeg
                      idd, net niet overdreven, is wel geslaagd vind ik.

maserati is ook wel nice zo int wit

RS4 is wel ongelooflijk donker allemaal, maar bij zo'n wagen vind ik dat wel passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
                        Gisteren parking Autosalon

Lolll, zou hij zijn plaat van zijn werkgever gekregen hebben...?

Comment

Klopt, maar KAHN op de voorkant vond ie niet mooi, dus heeft hij er ORANGE laten opzetten! Iig origineel .
                          Ma fak

Een O voor de RANGE geplaats. Subliem!

Ik heb altijd al een T willen zetten naast de BORA van VW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                            Ma fak

Heb er laatst zo eentje gezien.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Deze middag, op weg naar werk, zag ik opeens iets oranje en laag rijden in Knokke, redelijk aan't doorrijden op de baan van Knokke naar Heist.. Dacht eerst dat een Evora was, maar toen ik dichterbij kwam bleek het een UK-geregistreerde Tesla Roadster te zijn!
                              Reed net richting de remork waar ze hem weer oplaadden (NL-reg Land Cruiser met gesloten autoremork) en nee, heb geen foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                Ma fak

Gewoon doen, wij hebben zo op't werk een Jitroen Cumper buske rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                  Deze middag, op weg naar werk, zag ik opeens iets oranje en laag rijden in Knokke, redelijk aan't doorrijden op de baan van Knokke naar Heist.. Dacht eerst dat een Evora was, maar toen ik dichterbij kwam bleek het een UK-geregistreerde Tesla Roadster te zijn!
                                  Reed net richting de remork waar ze hem weer oplaadden (NL-reg Land Cruiser met gesloten autoremork) en nee, heb geen foto's...
                                  Deze waarschijnlijk http://www.autogespot.com/nl/viewima...25012010153515

Comment

• ik heb ooit zo eens een VW PATAT gezien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                      Zou het kunnen dat Autogespot al heel de dag niet werkt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        ik heb ooit zo eens een VW PATAT gezien.
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                          Gewoon doen, wij hebben zo op't werk een Jitroen Cumper buske rondrijden
                                          haha

Comment

Working...
                                          X