Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Gisteren een 5-series GT gezien. Wat een lelijk ding zeg :')
Moest het iemand interesseren, ik heb nog snel een foto getrokken met de GSM, kan hem vast even uploaden.
ik vind hem best wel wat hebben. is ne keer is iets anders dan een 7 of X5
Gisteren een 5-series GT gezien. Wat een lelijk ding zeg :')
Moest het iemand interesseren, ik heb nog snel een foto getrokken met de GSM, kan hem vast even uploaden.
Toevallig, vandaag in Gent ook één tegengekomen. Eerste keer dat ik er eentje in het wild zie.
In frankfurt al eens gezien, en ik moet zeggen dat het eigenlijk niet lelijk is IRL. Dat ding gaat wel verkopen
Nog een persoonlijke primeur (in het wild althans), Jaguar XFR Instellingen stonden nog verkeerd van de GT wel.
Mooie foto's Lender! De XFR is echt vet, ik heb er al een aantal gezien maar ze zijn echt prachtig.
De 5GT heb ik ook al enkele keren gezien en ik vind hem wel geslaagd. Ieder zijn mening hé
Exact een jaar en dag geleden dat ik deze getrokken heb. Kwam hem tegen bij het nog eens door bladeren van mijn foto archief, en ik vond hem eigenlijk best nog gaaf zo. Op 10mm geschoten, niet simpel om te pannen
Comment