Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenik begrijp echt niet waarom dat de meeste ne avant boven dit verkiezen,
dees is veel exclusiever(natuurlijk door het feit dat de meeste ne avant kiezen)
ziet er tenminste rs waardig uit,als ik ne rs6 avant zie moet ik altijd 2x kijken of't wel éne is.
sorry ze, ma als ik zo kijk naar die wielkasten.. moet ik toch geen 2x peizen wat voor iets dat het kan zijn.. En vooraan is een RS6 het gemakkelijkst te herkennen vind ik door het ontbreken van de mistlichten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
sorry ze, ma als ik zo kijk naar die wielkasten.. moet ik toch geen 2x peizen wat voor iets dat het kan zijn.. En vooraan is een RS6 het gemakkelijkst te herkennen vind ik door het ontbreken van de mistlichten!
En het geluid alleen al
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenik begrijp echt niet waarom dat de meeste ne avant boven dit verkiezen,
dees is veel exclusiever(natuurlijk door het feit dat de meeste ne avant kiezen)
ziet er tenminste rs waardig uit,als ik ne rs6 avant zie moet ik altijd 2x kijken of't wel éne is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVET!
Een jag op LPG!
Comment
Comment