Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Deze wil ik ook hebben.
    Last edited by ; 11/02/2010, 20:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
      Ofwel verkleinen dmv een programma op je pc, en dan imageshack (de grootte is het enige probleem in dit geval)
      Of uploaden op bv. tinypic en rechtstreeks verkleinen.
      Dus wel imageshack maar gewoon de juiste grootte (ik doe altijd 800x600)......niks nieuws onder zon, imageschack moet dus niet verboden worden

Comment

• Pas je posts is eens aan A.U.B. want dit is echt storend. Wel mooie spots, vooral die SL 63 AMG IWC!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Ze zouden Imageshack moeten verbieden op fora

voor de rest, knappe foto...waardoor ik nog minder snap waarom zo iemand imageshack gebruikt
          Je kan gemakkelijk verkleinen met imageshack. (gwn klikken op de resize-knop net voor het uploaden)

-edit: zie net dat iemand me al voor was-

Comment

• Sorry voor het ongemak maar bij deze is allles met tinypic geupload en op kleiner formaat
            grtz

Comment

• Je moet ten eerst ook al niet je foto's in de oorspronkelijke grootte gaan uploaden. Ik neem aan dat je deze foto's gewoon van je toestel hebt gekopieerd en meteen geupload hebt?
              Gewoon vlug ff met Irfanview of BDsizer verkleinen. 2 seconden werk
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Dus wel imageshack maar gewoon de juiste grootte (ik doe altijd 800x600)......niks nieuws onder zon, imageschack moet dus niet verboden worden
                Verder staat imageshack er wel bekend voor dat ze traag zijn, maar dit lag gewoon aan de grootte van de foto's.

Comment

• Enzo uit Düsseldorf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    ze zijn zo groot dat ze zelfs 2 huizen verder kunnen meekijken.
                    er zijn anders duidelijke afspraken. Maximum 800 , desnoods plak je er een link achter naar een grotere foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      Je moet ten eerst ook al niet je foto's in de oorspronkelijke grootte gaan uploaden. Ik neem aan dat je deze foto's gewoon van je toestel hebt gekopieerd en meteen geupload hebt?
                      Gewoon vlug ff met Irfanview of BDsizer verkleinen. 2 seconden werk
                      ja, als je veel met digitale foto's werkt weet je dat wel.. en de Lode zal het nu ook wel snappen.

Knappe foto's trouwens Lode

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            ja, als je veel met digitale foto's werkt weet je dat wel.. en de Lode zal het nu ook wel snappen.

Knappe foto's trouwens Lode
                            ja, nu weet ik hoe het moet ;-)
                            dank u :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
                              Subliem! Al stoort die lichtstreep rechts een beetje voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Je kan gemakkelijk verkleinen met imageshack. (gwn klikken op de resize-knop net voor het uploaden)

-edit: zie net dat iemand me al voor was-
                                Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                Verder staat imageshack er wel bekend voor dat ze traag zijn, maar dit lag gewoon aan de grootte van de foto's.
                                Jup, hoofdzakelijk de traagheid die mij stoort.

En het feit dat 99 van de 100 keer als er foto's ter grootte van de gemiddelde dwergstaat gepost worden, ze zijn geuploaded op Imageshack.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                  Subliem! Al stoort die lichtstreep rechts een beetje voor mij.
                                  Prachtig beeld, maar de verbrande vlekken (vooral links in die etalage) storen mij.

Comment

• Dat licht komt van de lampen dat de etalage verlichtte.

Comment

• G 63 / 55 AMG met Brabus onderdelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
                                        http://www.youtube.com/user/MRLAMBOV.../1/E0E8a_8S7Jc wat fotos van het autosalon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Gisteren in Milaan:
                                          *knip*
                                          Pas nog gezien bij ons in de buurt gewoon.
                                          2 keer kijken, en wist nog niet wat het was. nu weet ik het
                                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Working...
                                          X